rolfi Skrevet November 18, 2010 Share Skrevet November 18, 2010 Liker prosjektet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2011 Har drevet på med bilen litt i siste og funnet ut at d er en del på karosseriet som må fikses. Dørken og under bilen er den meget bra Men kanaler, innersjermer foran, kanten der gummipakningen til bagarsjelokket er må sjeres ut å sveise inn nytt og litt i nedre bakhjulbue er den ikke bra desverre.. Nye kanaler og begge bakhjulbuer og Framsjermer er nå bestilt og skal skiftes før våren kommer. da blir d montert alpina front spoiler, H&R senkesett og BBS rc med gullsenter Bilder kommer etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2011 I helga har jeg sveiset inn ny kant som bagarsje lokk pakningen ligger i. da den var rustet bort en god del Så er den ribbet innvendig pga d skal skiftes kanaler og sveise litt i dørken i nermeste framtid:) Alpina frontspoiler kommer denne uken og muligens 16" bbs rs felger! Før bilde: Etter Her er endel nye deler fra gs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e12535i Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Fint prosjekt. Trenger du noe kan du ta kontakt. Skal plukke ned en komplett 81' 520 etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2011 Fint prosjekt.Trenger du noe kan du ta kontakt. Skal plukke ned en komplett 81' 520 etter hvert. du har pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2011 I helga her jeg sveist litt i bakplata på venstre sida. må ta litt på andre sida også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2011 Alpina fronten kom på torsdag men må ha ny frontplate før den kan monteres. og litt lakk Begynte og skrape asfaltmatter i dørken i helga og d endte med en god del rustsveising men men fikk fiksa d etter x antall timer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2011 plukket av framsjermene i går og blir litt jobb der også desverre. men bli væl bra t slutt nåkken fleire bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2011 I dag har jeg sveiset litt mere rust i d andre hjørnet bak. Så måtte jeg bare prøve på BBS felgene på skal bli gull i senter før montering Blir meget bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Gromt prosjekt, blir bra med hjula, her skal det følgast med Liten ting, sliper ikkje du ned sveisen før grunning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2011 Takk for d du:) Ja sliper ned sveisen først ja he bare ikje bilde av d.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2011 I dag er dørstokker og kanal skiftet på fører siden Ble meget bra! skal slipe sveiser og spakle i morgen.. Glemte selvfølgelig å ta med camera! men kan prøve og huske d i mårrå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2011 Da har jeg noen bilder av kossen d vart:) skal ta flere bilder da jeg begyner på andre siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2011 I helga er d fult kjør på å skifte kanaler på andre siden:) bilder kommer i morgen. Skal bli godt og bli ferdig me na rust sveisinga!! e nåkkå dritt na rusta:( Men d bli bra t slutt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2011 Da har jeg kappet bort d meste. skal skifte nedre del av bakhjulbuen også Skal sveises sammen i morgen så blir en lang dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå