Mjørgen Skrevet August 20, 2011 Forfatter Share Skrevet August 20, 2011 Lite sjedd her i det siste Går og venter på motorledningsnettet til 7arn enda. han som har det har glent og sendt det før han dro på sjøen.. men kjøm når det kjøm. Da blir den satt sammen og bygd eksos og få den kjørbar og det som skal til for og få skilt:) Så blir den mest sansynlig lakt ut for salg Pga skal ha meg KTM Har for mange biler for tiden.. Må prioritere e12n! Så er noen intrisert i en original norsk solgt 745ia så er det bare og si fra! Meget bra utgangspungt med lite rust Kan selges med meget fine 17" BBS. Tar innbytte i KTM 525 exc med skilt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet August 20, 2011 Share Skrevet August 20, 2011 Jeg solgte M30B28n fra delebilen jeg kjøpte av deg nå i dag, en kompis av Eirik Kroken som kom henta den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet August 20, 2011 Forfatter Share Skrevet August 20, 2011 Soppas ja;) ja va vel i ården den va den ikje d da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet August 20, 2011 Share Skrevet August 20, 2011 Skal ikkje ha vært noen problem med den nei, ska ned i en mørk rød E28 525i, om du kjenne til den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet August 31, 2011 Forfatter Share Skrevet August 31, 2011 Hmm nei kjenne ikje til den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 sku hatt div mål på ein slik m5 v8 i! sjekke kossn det passa i z3n:) spesielt total høyde! går fint å bruke alpina b8 motorfeste, bunnpanne osv, men spørs litt klaringa oppi panseret... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet September 1, 2011 Forfatter Share Skrevet September 1, 2011 sku hatt div mål på ein slik m5 v8 i! sjekke kossn det passa i z3n:) spesielt total høyde! går fint å bruke alpina b8 motorfeste, bunnpanne osv, men spørs litt klaringa oppi panseret... Ja D ha vøre steik gromt i Z3n Vidar! Ka motor sor står i den originalt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 sku hatt div mål på ein slik m5 v8 i! sjekke kossn det passa i z3n:) spesielt total høyde! går fint å bruke alpina b8 motorfeste, bunnpanne osv, men spørs litt klaringa oppi panseret... Ja D ha vøre steik gromt i Z3n Vidar! Ka motor sor står i den originalt da? m52b28... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 tror ikke S60 er så mye høyere enn M52? Men jeg ville heller putta i en S54 med ESS 550 kit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 tror ikke S60 er så mye høyere enn M52? Men jeg ville heller putta i en S54 med ESS 550 kit akkurat det jeg skulle visst:) har vert inne på den tanken også.. meeeen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet September 2, 2011 Forfatter Share Skrevet September 2, 2011 tror ikke S60 er så mye høyere enn M52? Men jeg ville heller putta i en S54 med ESS 550 kit akkurat det jeg skulle visst:) har vert inne på den tanken også.. meeeen: Bære og handle v8 vidar! den går uansett inn t slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 Om hindringa bare ligg i panseret så er det en bagatell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 nesten forgale å bygge om alt en he au! å det bli uansett ikkje for 6-serien e solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet September 2, 2011 Forfatter Share Skrevet September 2, 2011 nesten forgale å bygge om alt en he au! å det bli uansett ikkje for 6-serien e solgt.. Ja faen e akuratt ta.. Greit og kunne kjøre med god samvittighet æu:) Men d må vare mulig og godkjenne motorbyte da! ssp jær d heile tia ser i.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet September 3, 2011 Share Skrevet September 3, 2011 nesten forgale å bygge om alt en he au! å det bli uansett ikkje for 6-serien e solgt.. Ja faen e akuratt ta.. Greit og kunne kjøre med god samvittighet æu:) Men d må vare mulig og godkjenne motorbyte da! ssp jær d heile tia ser i.. å godt å ha nåkkå som du veit fungera som det ska.. he kje peiling kossn dei gjær det i! men ei eller anna god kontakt må dei no vel nesten ha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå