Gå til innhold

Mjørgen`s Garasje 2x E28 og E12! E12 vurderes solgt!

Mjørgen
 Share

Anbefalte innlegg

nesten forgale å bygge om alt en he au! å det bli uansett ikkje for 6-serien e solgt..:)

Ja faen e akuratt ta.. Greit og kunne kjøre med god samvittighet æu:) Men d må vare mulig og godkjenne motorbyte da! ssp jær d heile tia ser i..

å godt å ha nåkkå som du veit fungera som det ska.. he kje peiling kossn dei gjær det i! men ei eller anna god kontakt må dei no vel nesten ha..:)

Hehe ja de kjenne sikkert godt dei på BT :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde vært skikkelig bøst med m5 v8 oppi der, men tror du må skjære i høyden da.. siden når en kammerat skulle ha det i banebilen måtte vi kappe i panseret, ellers ble det kul midt på panseret.. har bilder hvis du vil se ;) men prøv, hadde vært maks rååååått!! :)

Hehe.. Ja er i tenkeboksen Angående planer for e12en :D Men først og fremst blir det og sveise ferdig rusta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at E12'en er i gode hender, jeg eide den 06-07.Kjøpte den av slektning av første eier, som i sin tid importerte den til Norge rundt 1978. Var allerde litt rust når jeg hadde den, men hadde bare rullet 140000km i 06. Var hvit orginal som du sikker vet, hadde blitt lekker i det, men fjordblå er veldig pent og tidsriktig.

E12 er moro å kjøre, liker den bedre en E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja 745en står fortsatt uten ledningsnett den! Burde jo sjønt han ikke har sendt d denne gangen også :( Betalte for dette for over 2 måneder siden og lover og sende, sier han har gjort det men ingen ting kommer.. jævlig iriterende!

Ingen som har Motorledningsnett til M102??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs det ja.. Ikje snakk om så masse peng men jævlig iriterende! får jeg får ikke gjort nåkka uten heller.. Bli vell datasprut snart vis ingen har ett ledningsnett.. Hadde vøre best det var originalt men.. Kan prøve å gå skikkelig over ledningsnettet men er så jævlig dålig:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli vell datasprut snart vis ingen har ett ledningsnett.. Hadde vøre best det var originalt men.. Kan prøve å gå skikkelig over ledningsnettet men er så jævlig dålig:(

Skal ikke være eplekjekk jeg nå altså, men det er jo ikke sååå mange ledninger i motornettet da... Tar du deg en god kveldsstund, så har du ordna opp i det nettet ditt vil jeg tro. Med mindre "alt" er klippet bort da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...