Mjørgen Skrevet November 2, 2011 Forfatter Share Skrevet November 2, 2011 Lite sjedd med bilene i de siste desverre. Tiden går i å rydde litt plass på verkstedet til bilene som skal inn for vinteren:) Var ute og vasket e28n en dag og kjørte meg en tur Desverre alt for lite brukt i sommer! Vert på kun ett treff i sommer med den så ikke mange mila den har rullet i år! Håper på mere km neste år Så i vinter blir det og sveise ferdig rusten på e12n og få igang 745en og sveise noen jekkfester på den. M535en får stå på låven og kose seg Her er noen bilder av e28n vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 Har savna den på veien i år ja, men sånn er det i drittværet vi har hatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 nydelig smykke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Nydelig e28! Akkurat sånn jeg liker dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet November 3, 2011 Forfatter Share Skrevet November 3, 2011 Har savna den på veien i år ja, men sånn er det i drittværet vi har hatt. Ja den har stått fint inne i garasjen i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet November 3, 2011 Forfatter Share Skrevet November 3, 2011 nydelig smykke! Takk for d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet November 3, 2011 Forfatter Share Skrevet November 3, 2011 Nydelig e28! Akkurat sånn jeg liker dem Takk for d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Når du skal selge`n, så tar jeg`n:) Nydelig bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Faen for en fin m535 jørgen! Savne skikkelig min når i ser sa bildan der..:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 Vi sa jo at du ikke måtte selge den Kristian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kest Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 fin e28 du har likte fargen på bilen og felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 Vi sa jo at du ikke måtte selge den Kristian ja hadde i hatt plass, så sku i både hatt den å m3'n! Men sånn e d desverre ikkje idag..:/ savnet e stort, men satse på at det går over til våren når m3'n kjæm på veien.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet November 4, 2011 Forfatter Share Skrevet November 4, 2011 Når du skal selge`n, så tar jeg`n:)Nydelig bil:) Hehe. har ikke tengt tanken på salg egentlig;-) er litt for glad i na bilen.. Hatt den sia i va 18 år:-) Men alt er jo tilsalgs for rette prisen:-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet November 4, 2011 Forfatter Share Skrevet November 4, 2011 Faen for en fin m535 jørgen! Savne skikkelig min når i ser sa bildan der..:/ Takk for d kristian:-) ja du skulle ikke ha solgt den! D var ett bra eksemplar! Dumt vi ikke fikk tatt skikkelig bilder av e28ene før du solgte den:-( Men m3en din gjør vel nytta si den også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet November 4, 2011 Forfatter Share Skrevet November 4, 2011 fin e28 du har likte fargen på bilen og felgene Takk for d du:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå