sv90 Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 strøken e28 den falt i smak ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet November 4, 2011 Forfatter Share Skrevet November 4, 2011 Artig at folk lika bilen:-D gir god motivasjon! Har flere planer for bilen etter vert;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 Helt umuli å ikke like denne:) perfekt farge litt mer sek og litt mere kant bake.. Men jeg er vell litt vell gla i senk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet November 5, 2011 Forfatter Share Skrevet November 5, 2011 Helt umuli å ikke like denne:) perfekt farge litt mer sek og litt mere kant bake.. Men jeg er vell litt vell gla i senk:) Liker mye senk jeg også men liker og kunne kjøre ut av garasjen uten at fronten tar nedi;-) men er fult mulig å få den mye lavere:-D ønsker meg samme felger i 17" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet November 5, 2011 Forfatter Share Skrevet November 5, 2011 I dag fikk jeg skiftet tennings system og den startet:-D endelig!! Men den går bare på startgass så dysene åpner ikke:-( får c mere på det i morgen... Men den har ivertfall gnisten i ården:-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 grattis, det blir bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet November 5, 2011 Forfatter Share Skrevet November 5, 2011 Ja håper jeg får prøvekjørt den snart:-D ta meg noen timer i morgen å se på den:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 Så du kosa deg i E28`n i kveld, deilig med slike temperaturer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet November 5, 2011 Forfatter Share Skrevet November 5, 2011 Ja fikk noen mil på den i dag:-D hælig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet November 6, 2011 Forfatter Share Skrevet November 6, 2011 Sliter med 745en:-( dysene åpner ikke! Bensin pumpa går... Er d ikke d ene så er d det andre! Noen som har noe formening om hva som er galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 Kanskje dumt spørsmål, men du har målt strømmen til dysene? At den stemmer med det dysene skal ha? Christer B reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet November 6, 2011 Forfatter Share Skrevet November 6, 2011 Driver på og prøve og måle meg fram men ikke lett når jeg ikke har noe data på bilen.. Alle dysekontaktene har strøm med tenning på vertfall. Se mere på den i morgen tidlig:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 Noen her inne vet nok hvor mye ohm det skal være, folk her vet jo alt annet så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 Dysene skal vel ha konstant +, men styreenheten skal legge til gods når den får signal om det.. men så spørs det kor den skal få det signalet fra da siden det ikkje er veivsensor på denne.. Fordeleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
545haj Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 kanskje dumt spørsmål, men har den jording på railen? Jeg hadde lignende problem og da var ikke jordingen til dysene på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå