Lamek Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 Gøøøy! Venter på bilder:):) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet November 11, 2011 Forfatter Share Skrevet November 11, 2011 Her er noen bilder med felger på. Å ja den skal senkes en del!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Det e vel sånn ca no i ska begynne å angre på att i solgte den..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Mmm, RC090 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet November 11, 2011 Forfatter Share Skrevet November 11, 2011 Det e vel sånn ca no i ska begynne å angre på att i solgte den..! Hehe ja du ga den omtrent bort æu Vidar Men du kan godt få kjøpe den att Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Måtte rydde opp litt, å da blir det sånn:) Må nok bare innsjå att i har nok prosjekt på gang gitt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet November 11, 2011 Forfatter Share Skrevet November 11, 2011 Ja bli slek av å t desverre.. Har for mange bila i æu egentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet November 13, 2011 Forfatter Share Skrevet November 13, 2011 I dag sveiset jeg ferdig siste forsterkninga på dempertårnet på e12en Så fikk den se dagslys en liten tur.. fikk ryddet litt i verkstedet og dradd ut delebilen så 745en for plass til vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 når 745n får senk så blir det meget bra! moro å følge med på det du styrer med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet November 13, 2011 Forfatter Share Skrevet November 13, 2011 når 745n får senk så blir det meget bra! moro å følge med på det du styrer med. Takk for det du:-) Ja den skal bli laav! men kossen senkesett anbefales? Vil ha med tuv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 når 745n får senk så blir det meget bra! moro å følge med på det du styrer med. Takk for det du:-) Ja den skal bli laav! men kossen senkesett anbefales? Vil ha med tuv.. Tja, jeg har ikke funnet noe mer enn 50/40 + evt senkeskåler, lavprofil o.l Cobra leverer 50/40 med tüv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet November 13, 2011 Forfatter Share Skrevet November 13, 2011 Kam så selge cobra da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 Jeg har kjøpt 50/40 cobra fjærer til min og de leveres IKKE med tuv. Gundersen sportscar selger disse fjærene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 Ok, var sikker på det var med tüv, hmm, da beklager jeg feilen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 Det står noen steder at de er med tuv, men det stemmer desverre ikke. Cobra leverer i fjærer med tuv til diverse andre biler, men ikke til E23. Det finnes H&R fjærer med tuv til disse bilene, men de syns jeg senker litt i minste laget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå