Mjørgen Skrevet November 16, 2011 Forfatter Share Skrevet November 16, 2011 Dette er vel egentlig som å banne i kirka.. Vurderer salg av 745en nå. ser at jeg får lite tid til den frammover. E12 en må prioriteres i vinter! Så kommer en og ser på den over helga så får se hvA som sjer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 Dette er vel egentlig som å banne i kirka.. Vurderer salg av 745en nå. ser at jeg får lite tid til den frammover. E12 en må prioriteres i vinter! Så kommer en og ser på den over helga så får se hvA som sjer.. hvis det ikke er nødvendig pga økonomi, så finner du deg en lagringsplass, å setter den bort til du får tid! Du kommer helt sikkert til å angre deg hvis du selger den ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet November 16, 2011 Forfatter Share Skrevet November 16, 2011 Ja kjem t å angre sikkert.. Men har bestemt me på å satse på e12en framover.. alt tar så lang tid når i har så mange prosjekt i en gang.. E28n treng litt pleie den også Har jo forsåvidt plass til den også men... Men er en som er veldig interisert i den så da tenker jeg at det er bedre han for glede av den da jeg ikke har tid til den på noen år.. Så får jeg det jeg vil ha så ryker den nåkk på tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 får håpe du slipper å angre da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet November 22, 2011 Forfatter Share Skrevet November 22, 2011 Da reiste e23 til ny eier Var Litt trist og se den dra! Men nå får jeg mere tid til e12en i vinter Men virka som den kom i gode hender! Blir en prodsjekt tråd om den vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Synd med salget, får håpe at det blir en entusiast som overtar den da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Lokalt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet November 22, 2011 Forfatter Share Skrevet November 22, 2011 Synd med salget, får håpe at det blir en entusiast som overtar den da... Ja er d! Men bedre noen andre får overta istede for att den blir satt på låven i noen år:) Den kommer i rette hender vertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet November 22, 2011 Forfatter Share Skrevet November 22, 2011 Lokalt eller? Nei.. sør trøndelag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 hvor i sør trøndelag ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet November 25, 2011 Forfatter Share Skrevet November 25, 2011 han som kjøpte den heter Riberto på forumet Husker ikke hvor plassen heter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riberto Skrevet November 25, 2011 Share Skrevet November 25, 2011 han som kjøpte den heter Riberto på forumet Husker ikke hvor plassen heter.. Stig (helland) kjenner jeg vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 Hvor ofte ser man noe slik for salg?: http://www.ebay.de/itm/BMW-e12-M535i-M- ... 19cb38d756 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Desember 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2011 Off ja den der e sjelden! Hadde i ikje kjøpt original alpina front t e12en skulle i kjøpt den tvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 Lure på hva sluttprisen på den blir, hadde jeg hatt cash til overs hadde jeg lett kjøpt den for oppbevaring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå