Gå til innhold

Mjørgen`s Garasje 2x E28 og E12! E12 vurderes solgt!

Mjørgen
 Share

Anbefalte innlegg

Kan ikke si noe annet enn at det er jævla bra jobba! Jeg kjøpte en omtrent rustfri, for å slippe det der du driver med.

Skal bilen forbli truseblå, eller har du andre fargeplaner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for d du :) Ja d e bedre å kjøpe en i bedre stand egentlig men når i først he begynt ska i jer den ferdig :wink: D va litt meir jobb på den enn i trudde men bli bare bedre og bedre no :)

Når d gjelder farge tror jeg d blir samme farge.. kansje med litt mere metalic i.. har ikke helt bestemt meg enda.. men blir vell ikke hel lakkering i år tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt tar legnere tid en man tror. fikk ikke tid t og sveise ferdig kanalene i helga. har sveiset alt ferdig i dørken i dag :D men en kveld eller to er den siste kanalen på plass. dukket opp litt i hjørnet vet front ruta også :( men skal bytte hele dørstolpen helt opp :D

njikc92du9yh3e8p6v8a.jpg

yebdnwv8hxtsao50wnp7.jpg

d1zwg3kyhw4gga019ggc.jpg

jwcqnh5c7kablcin7q1d.jpg

2w8g9lhu9tqwirxbrje8.jpg

xetex9ufsen59z7gpsgg.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

INGEN, og da mener jeg INGEN! kan si at du ikke har nok og gjøre om dagen Mjørgen, stå på dette blir bra! RC er jo heller ikke feil på den skuta der. 8x17 hele veien eller har du 9 bak?? [-o<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

INGEN, og da mener jeg INGEN! kan si at du ikke har nok og gjøre om dagen Mjørgen, stå på dette blir bra! RC er jo heller ikke feil på den skuta der. 8x17 hele veien eller har du 9 bak?? [-o<

Hehe takk for d du:) He nåkk og sette fingran i her ja! Håper og få den sammen til sommeren så jeg får kjørt den litt:) lakk blir til neste år.. en 8 foran og 9 Bak :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på og få sveist inn kanalene og dørstolpene i helga :) ringte på parts and retards og fikk besjed om att skruene til felgene kommer om 2 uker :) gleda me t å få prøvd på felgan.. så bli d og få på lakk utvendig på kanaler og dørkarmer å få på att dørene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går hadde jeg meg ei lita økt igjen. tok ut frontruta for og ta rusta i hjørnet. men ble meget inponert da d ikke var anntydning t rust på rute kanten!! hadde i aldri trudd :D Så fekk i hengt på kanalen og dørstolper og pungta på litt :) nåkken få pungt att og sveise no og pusse og spakle litt så bli d :wink: E så hælig og sjå når nye deler heng på å d begyne å ligne på en bil att!!! :D

Her e nåkken bilde

bieixh0x29k62jcz5hx8.jpg

paq3jufwo277ic90elyp.jpg

c0gxyxtcyr0xtxrl8cpg.jpg

9a8v8pogfo3tuwvpaf5v.jpg

u5f5fa9d5i8w04ubsjhj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har oppdatert Side nr 1 på prosjekt tråden nå. Jeg hadde ikke noe prosjekt tråd på M535en fra før så jeg puttet den inn her så jeg slipper og ha 2 :D

E28 holder jeg på og skal montere glasstakluke i nå. var litt overflate rust rundt kanten på ramma på luka. så den kanten er sandblåst i dag:) bilde av d kommer i morgen.

Her er ett bilde av bilen:)

u67djvqyi0rxmi5w1qja.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg grunna og lakka stålramma på glass takluka til e28n:) ble bra...

lw62iid8yamsiu9kocpq.jpg

zessakas2e695pehy9dj.jpg

Har tenkt litt på og sveise igjen bakplata der eksosrøret kommer ut på e12en og ha endestussen på midten slik d er på e28. Tror d bli meget bra! :)

fef9dmifb4rbwvjdos0u.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...