knut_olestad Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Du har vel ikke facebook, men få frøkna til å åpne linken: http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =1&theater Bilen din og Aleksanders på facebooksida til Stanceworks, hvor jævli kult er ikke det? Den E12 M535i fronten gikk forresten for 91 euro.. hater meg selv for at jeg ikke la inn bud nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Desember 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2011 Tøft:-) har sett d ja:-) Off er jo under tusenlappen d:-( grisebillig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riberto Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Kjøpt deg cross da? Eller har du svidd av alt på julegaver? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Desember 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2011 Hadde nesten bestemt meg for en husaberg fs550. Men ble ikke noe av.. Har i sikte ett hus jeg er interisert i med meget stor garasje. Så håper d går i ården til sommeren. Så pengene blir nåkk spart;-) får bli sykkel senere:-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riberto Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Hadde nesten bestemt meg for en husaberg fs550. Men ble ikke noe av.. Har i sikte ett hus jeg er interisert i med meget stor garasje. Så håper d går i ården til sommeren. Så pengene blir nåkk spart;-) får bli sykkel senere:-D Hus med garasje er ok, meget fornuftig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Desember 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2011 Ja er d;-) hadde vøre godt å kunne ha en stor garasje rett attma huset;-) Ha vøre lite updates i na tråden her i d siste desverre. Har gjort litt med e12en men ikke så mye att d vises på bilder.. Håper på å få en liten bilde update iløpet av jula;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riberto Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Ja er d;-) hadde vøre godt å kunne ha en stor garasje rett attma huset;-) Ha vøre lite updates i na tråden her i d siste desverre. Har gjort litt med e12en men ikke så mye att d vises på bilder.. Håper på å få en liten bilde update iløpet av jula;-) Er da vel alltids nok å gjøre ellers også... Satser på en litt større update i løpet av jula jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Desember 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2011 Ja nåkk andre ting som dukka opp.. Så e d litt tungt når i veit i må sveise rust da;-) Hehe.. Ikje artigaste jobben men d må gjerast;-) har gjort d verste no da heldigvis:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riberto Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Ja nåkk andre ting som dukka opp.. Så e d litt tungt når i veit i må sveise rust da;-) Hehe.. Ikje artigaste jobben men d må gjerast;-) har gjort d verste no da heldigvis:-) Ja ikke sant, rustsveising er jo kos, haha Men dog meget nødvendig:-) Gleder meg til å få på prøveskilt på 745'n i jula:-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2012 Jaja... Da er jula ferdig og ikke en skrue har blitt rørt på e12n.. ikke så mye som en sveisetråd engang Jeg som skulle få gjort så mye i jula.. D endte med kraftig lungebetennelse så har hvert senge liggende Hele jula! Begyner så smått å dra meg til igjen nå.. Tengte å prøve og komme meg ned i garasjen i kveld og se om jeg finner noe og begyne på så håper på update i kveld! Er sykemeldt en uke til så skal se om jeg får gjort litt ivertfall. Godt nyttår Folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Lungebetennelse er stygge saker ja, hadde det i fjor, og året før Men det går vel godt når forma kommer, kan jo ikke klage på mekketemperaturen i vinter i allefall Godt nyttår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2012 Ja det er noe dritt! Ja temp er d ingen ting og si på nå! Fikk gjort litt på den gammle hårva i kveld gitt Godt og komme igang litt.. Fikk plasert bilen slik den skal stå og fått den på bukker. tok ned forstilling. traversen foran må sveises en plass, er jo selfølgelig noe rust Begynte litt på batterikassa, skal si d ikke ble mye igjen av den gitt Håper på litt tid i morgen til og få sveist inn litt nye plater! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Bra du ordna fine biln! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riberto Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 Dette blir bra Mjørgen Kommer med update til helga jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 Se fra 50 sec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå