Mjørgen Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2012 Bra du ordna fine biln! Ja håpe den bli fin med tia vertfall! Ska vertfall bli Laaav å BBS RS og Alpina front! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2012 Dette blir bra Mjørgen Kommer med update til helga jeg og Takk før d du;) Ja må få med masse bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2012 Se fra 50 sec Sjå der ja! Film tå E28n gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2012 E12n fikk litt nytt stål i dag:) Er en del jobb med batteri kassa og front kasetten. Men d verste er egentlig gjort! Gleder meg til de nye sjermene,frontplate og Alpina fronten skal monteres og d er ny lakk i motor rom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 Blir bra dette:) skulle egentlig gjort mer sånt selv, men er desverre alt for lett å sette det bort til andre:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2012 D Blir bra dette:) skulle egentlig gjort mer sånt selv, men er desverre alt for lett å sette det bort til andre:P Håper d:-) E egentlig best å gjøre slike ting selv før da veit i ka i får. Bli litt lettere før andre å gjøre c fortere ferdig.. Men er jo en stor dritt jobb da! Men lære masse av d:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Kommer seg, kommer seg Stå på! Gleder meg til å se denne ferdig, og gjerne med en litt pimpa motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2012 Ja i må bare stå på ska d bli bil igjen;-) gleda me t den bli ferdig æu! Grom motor blir d! Men ikke i år desverre.. Går kansje en del penger på husprosjekt til våren. Men jeg har god tid så jeg skal ta rusta skikkelig;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riberto Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Ja i må bare stå på ska d bli bil igjen;-) gleda me t den bli ferdig æu! Grom motor blir d! Men ikke i år desverre.. Går kansje en del penger på husprosjekt til våren. Men jeg har god tid så jeg skal ta rusta skikkelig;-) Tøft! Men hus er sjølsagt ei viktig investering, som krever sine ressurser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2012 Ja spesielt når d er stoor garasje vedsiden av huset! Håper d går i orden så blir d verksted hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 Da fikk jeg endelig gjort noe igjen:) Sa da fikk bilen ny batteri kasse. Hælig å se rusta forsvinne gitt Noen bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Det der er noe dritt å holde på med! Holder på med noe ala det samme selv, i mitt motorrom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 Ja d er nåkkå dritt! Alt så har med rust å gjør e dritt desverre.. Å na bilen her har i sveisa masse på E bare en ting å gjøre å d e å smøre seg med tålmodighet;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Flere som sliter med det samme om det er noen trøst.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 Hehe.. Ja d e d nåkk;-) går med d da vidar? Nåkkå update på 645en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå