Oberland Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Blir ikkje lenge til nei:) Ingen store ting da, men endel slik dritarbeid som du driv med:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 Okey:-) spørs om i fe ta me en tur en kveld å inspisere;-) bli jævlig godt å bli ferdig med ta rust dritten. I ska vertfall ikje begyne på en ny bil igjen som e like ille som e12n. Men problemet e vell att en ikje ser alt før den e nedplukka. Bli 10 gange meir enn en trur kvar gang;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Det kan du gjær ja! Sånn blir det alltid.. desverre:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Sick! Lyst å selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2012 HMM.. D sitt langt inne gitt! har brukt mye tid og ikke minst penger på na bilen der att i han ikje lyst og selge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Det er veldig forståelig! Jeg har virkelig fått opp øynene for e28, og denne er jo et prakteksemplar. Hva ville vært en realistisk sum for denne bilen visst du ser vekk i fra affeksjonsverdien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 Jeg har virkelig fått opp øynene for e28, og denne er jo et prakteksemplar. Hva ville vært en realistisk sum for denne bilen visst du ser vekk i fra affeksjonsverdien? Kan jeg godt forstå. E28 har jeg selv ikke vært den største fan av tidligere, men de siste årene har virkelig åpnet øynene mine. Nå synes jeg E28 er helrått, og det viser seg også at flere og flere deler samme oppfatning som meg. I mange år var det ene og alene E24 som var 80-tallets klassiker, ikon og drømmebil. Nå har faktisk E28 hengt seg på, og jeg forstår hvorfor. Den også er en bil som få andre bilmerker kan hevde seg opp imot. Dette gjenspeiler seg på prisene også, tidvis passerer faktisk E28en forbi E24 - noe jeg aldri hadde trodd i min villeste fantasi for 10 år siden. Strøkne E28er er vonde å få tak i, og en må åpne både lommebok og bankboks hvis en skal sikre seg en strøken E28 i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2012 Jeg har virkelig fått opp øynene for e28, og denne er jo et prakteksemplar. Hva ville vært en realistisk sum for denne bilen visst du ser vekk i fra affeksjonsverdien? Kan jeg godt forstå. E28 har jeg selv ikke vært den største fan av tidligere, men de siste årene har virkelig åpnet øynene mine. Nå synes jeg E28 er helrått, og det viser seg også at flere og flere deler samme oppfatning som meg. I mange år var det ene og alene E24 som var 80-tallets klassiker, ikon og drømmebil. Nå har faktisk E28 hengt seg på, og jeg forstår hvorfor. Den også er en bil som få andre bilmerker kan hevde seg opp imot. Dette gjenspeiler seg på prisene også, tidvis passerer faktisk E28en forbi E24 - noe jeg aldri hadde trodd i min villeste fantasi for 10 år siden. Strøkne E28er er vonde å få tak i, og en må åpne både lommebok og bankboks hvis en skal sikre seg en strøken E28 i dag... Må bare si meg helt enig i det du skriver her pedi Veldig vanskelig og si en pris på en slik bil. Folk synes det sikkert høres voldsomt ut men den hadde ikke blitt solgt for under 200 tusen! En original m535 i helt grei stand går jo for over 100 tusen.. og her kan du få en del overaskelser! Det er som regel mye rust på bilene desverre. og det koster en del og ikke minst tid for det skal jo gjøres ordentlig! Regnet ut for to år siden på hva jeg har brukt av penger på bilen. For og si d sånn så gjør jeg ikke d lengere! selger jeg for 200 går jeg ikke i pluss for og si det sånn Enda er d mye jeg kunne tengt meg og gjort med bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 Var ikkje så ille pris da du kjøpte den likevel da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2012 Nei prisen va grei den. Ville ha den uansett i;-) ikje angra en dag:-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 E vel større grunn til å angre på å ha solgt en slik bil.. Huska når i kjøpte den for 8-9? år sia for 18000kr, så stod selgarn å gnidde se i henda å trudde han hadde gjort tidenes handel:) Da va riktignok bilen ikkje i samme stand som idag, men uansett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 En pris på 200+ for din bil er nok ikke å forakte. Kjenner til "flere" 518ombygdoggodkjent535i som har blitt solgt i "senere" tid, der vi snakker om priser mellom 150 og 180. Og dette er ikke prakteksemplarer heller, selv om de var i bra stand. Jeg ser jo bare på meg selv, at når min E28 er godkjent og klar så måtte jeg fått et rimelig høyt bud før jeg i det hele tatt skulle vurdert et salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2012 E vel større grunn til å angre på å ha solgt en slik bil.. Huska når i kjøpte den for 8-9? år sia for 18000kr, så stod selgarn å gnidde se i henda å trudde han hadde gjort tidenes handel:) Da va riktignok bilen ikkje i samme stand som idag, men uansett.. Ja sjukt å tenke på! Sto fleire år på tokle i isfjorden æu bilen før du kjøpte den.. sku kjøpt opp 10 - 20 bila for 10 år sia og solgt dei no.. vøre millionær da;) Fekk nå m535 ganske strøken før 30000 vættu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2012 En pris på 200+ for din bil er nok ikke å forakte.Kjenner til "flere" 518ombygdoggodkjent535i som har blitt solgt i "senere" tid, der vi snakker om priser mellom 150 og 180. Og dette er ikke prakteksemplarer heller, selv om de var i bra stand. Jeg ser jo bare på meg selv, at når min E28 er godkjent og klar så måtte jeg fått et rimelig høyt bud før jeg i det hele tatt skulle vurdert et salg. Ja i synes ikje 200 er urimelig pris.. Dei selge nå e30 m3 før over 200 som ikje akuratt e i topp stand! Å i meina en e28 får du mye mer bil for pengene.. Ja du kommer til og få mye for alpina en får du den godkjent! d e heilt sikkert. alle delene fra original bilen e nå der så godt som? Har planer med tiden og kansje bygge den om til M5 med alle deler og godkjenne den. vil tro d øker verdien også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 "Alle" delene fra original Alpinaen er der ja - og flesteparten har fått en liten oppshining i tillegg. Så det skal ikke stå på det... At du får mer bil i E28 er jeg vel enig i, men det spørs om E30-fanatikerene er enige i det Hvis du bygger om til M5 i sin helhet, vil nok øke verdien enda mere. Men det spørs hvor mye du påkoster M5-ombyggingen. En slik ombygging kan fort koste 100 lapper når du først setter i gang - det vet vi jo alle. "Skal bare kjøpe litt nytt...." - hørt den før??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå