Gå til innhold

Mjørgen`s Garasje 2x E28 og E12! E12 vurderes solgt!

Anbefalte innlegg

Skrevet
"Alle" delene fra original Alpinaen er der ja - og flesteparten har fått en liten oppshining i tillegg. Så det skal ikke stå på det...

At du får mer bil i E28 er jeg vel enig i, men det spørs om E30-fanatikerene er enige i det ;)

Hvis du bygger om til M5 i sin helhet, vil nok øke verdien enda mere. Men det spørs hvor mye du påkoster M5-ombyggingen. En slik ombygging kan fort koste 100 lapper når du først setter i gang - det vet vi jo alle. "Skal bare kjøpe litt nytt...." - hørt den før??? ;)

ja da e d ingen problem:-D

Nei e30 folket bli vell ikje heilt enig nei;-)

Ja d koster penger! Så den "skal bare" den er jeg godt kjent med ja Hehe:-D men vøre litt artig og gjort det da! Hatt bilen i mange år å hatt mange fine å artige stunder i den gitt;-) Ferdig blin vell aldri uansett! Hadde vert litt artigere med litt mere sprut i den også men da må d godkjennes. Kjedelig og bli stoppa og skilta ryk:-(

Skrevet

Godkjenning er der for flere ting innen bilmiljøet (hvis vi ser vekk fra ulykker osv..).

En godkjenning øker prisen/verdien på bilen. En kan kjøre rundt uten å bli redd for å bli stoppet, en slippet kaoset rundt EU-kontroll osv. Men en annen ting er jo at jeg føler "seriøsiteten på bygget" er en litt annen med godkjenning. "Alle" kan smelle en større motor i en bil, men det er ikke alle som tar steget helt ut, og bygger det som skal til for å få den godkjent - og i tillegg FÅR den godkjent. Jeg har oftest større respekt for et bygg som er godkjent i sin helhet, enn et prosjekt uten...

Men det er vel bare "gubbe-tankene" mine som er slik, eller...?

Skrevet

Godkjenning er der for flere ting innen bilmiljøet (hvis vi ser vekk fra ulykker osv..).

En godkjenning øker prisen/verdien på bilen. En kan kjøre rundt uten å bli redd for å bli stoppet, en slippet kaoset rundt EU-kontroll osv. Men en annen ting er jo at jeg føler "seriøsiteten på bygget" er en litt annen med godkjenning. "Alle" kan smelle en større motor i en bil, men det er ikke alle som tar steget helt ut, og bygger det som skal til for å få den godkjent - og i tillegg FÅR den godkjent. Jeg har oftest større respekt for et bygg som er godkjent i sin helhet, enn et prosjekt uten...

Men det er vel bare "gubbe-tankene" mine som er slik, eller...?

Er enig med deg i alt du skriver her:) Ett prosjekt er ikke ferdig før alt er godkjent! Synn det er så mye makk og ofte litt vanskelig. Men gjør man det enn for besjed om å gjøre er alt mulig.

Lurer på hva jeg skal gjøre med e12en. om jeg skal sette inn en større motor d er mulig og godkjenne (kansje m30 3,5) eller en større motor som ikke blir godkjent (e34 m5 eller v8)?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...