Mjørgen Skrevet Januar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2012 "Alle" delene fra original Alpinaen er der ja - og flesteparten har fått en liten oppshining i tillegg. Så det skal ikke stå på det...At du får mer bil i E28 er jeg vel enig i, men det spørs om E30-fanatikerene er enige i det Hvis du bygger om til M5 i sin helhet, vil nok øke verdien enda mere. Men det spørs hvor mye du påkoster M5-ombyggingen. En slik ombygging kan fort koste 100 lapper når du først setter i gang - det vet vi jo alle. "Skal bare kjøpe litt nytt...." - hørt den før??? ja da e d ingen problem:-D Nei e30 folket bli vell ikje heilt enig nei;-) Ja d koster penger! Så den "skal bare" den er jeg godt kjent med ja Hehe:-D men vøre litt artig og gjort det da! Hatt bilen i mange år å hatt mange fine å artige stunder i den gitt;-) Ferdig blin vell aldri uansett! Hadde vert litt artigere med litt mere sprut i den også men da må d godkjennes. Kjedelig og bli stoppa og skilta ryk:-( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 Godkjenning er der for flere ting innen bilmiljøet (hvis vi ser vekk fra ulykker osv..). En godkjenning øker prisen/verdien på bilen. En kan kjøre rundt uten å bli redd for å bli stoppet, en slippet kaoset rundt EU-kontroll osv. Men en annen ting er jo at jeg føler "seriøsiteten på bygget" er en litt annen med godkjenning. "Alle" kan smelle en større motor i en bil, men det er ikke alle som tar steget helt ut, og bygger det som skal til for å få den godkjent - og i tillegg FÅR den godkjent. Jeg har oftest større respekt for et bygg som er godkjent i sin helhet, enn et prosjekt uten... Men det er vel bare "gubbe-tankene" mine som er slik, eller...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2012 Godkjenning er der for flere ting innen bilmiljøet (hvis vi ser vekk fra ulykker osv..). En godkjenning øker prisen/verdien på bilen. En kan kjøre rundt uten å bli redd for å bli stoppet, en slippet kaoset rundt EU-kontroll osv. Men en annen ting er jo at jeg føler "seriøsiteten på bygget" er en litt annen med godkjenning. "Alle" kan smelle en større motor i en bil, men det er ikke alle som tar steget helt ut, og bygger det som skal til for å få den godkjent - og i tillegg FÅR den godkjent. Jeg har oftest større respekt for et bygg som er godkjent i sin helhet, enn et prosjekt uten... Men det er vel bare "gubbe-tankene" mine som er slik, eller...? Er enig med deg i alt du skriver her:) Ett prosjekt er ikke ferdig før alt er godkjent! Synn det er så mye makk og ofte litt vanskelig. Men gjør man det enn for besjed om å gjøre er alt mulig. Lurer på hva jeg skal gjøre med e12en. om jeg skal sette inn en større motor d er mulig og godkjenne (kansje m30 3,5) eller en større motor som ikke blir godkjent (e34 m5 eller v8)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 Jeg skal ha V8er i e21en, og det skal godkjennes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2012 Jeg skal ha V8er i e21en, og det skal godkjennes... Er d mulig? Hvor mye hk da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 Ingenting er umulig. Om det blir en 3.0 eller en 4.0 får tiden vise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2012 Blir spennende! Jeg har meget lyst på e39 m5 v8 men sikkert ikke mulig å godkjenne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 Jeg vurderer å importere denne, ser ut som en grei bil med lav km? http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 Jeg har sendt inn søknad om godkjenning av M62B44 i Z3en:) Skal bli arti å sjå svaret.. Har kjøpt donorbil også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2012 W Jeg vurderer å importere denne, ser ut som en grei bil med lav km?http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1 Ja ser grei ut den.. Pris kommer den på ferdig rega da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 v8 i e12 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2012 Vidar: soppas ja! Bli artig bil;-) håpe du fe positivt svar da;-) Helland: vøre tøft! Langsiktig plan:-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 sant så sant blitt passe sint den da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2012 sant så sant blitt passe sint den da Ja vertfall med m5 v8:-) fe sjå med tia ka som sjer.. Driv å drømmer litt:-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2012 Ka trur folk om og fjerne krommen på e12en? Tenker sorte lister og støtfangere i bilens farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå