Haakjin Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Dette ble mye mye bedre Jørgen! ;p Hva er dim på rs'ene dine foresten? Og ET, handla noen 16'' rs selv sjø ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet April 11, 2012 Forfatter Share Skrevet April 11, 2012 matcher senteret på felgene! tøft! hva var galt med takluka? Var en liten lekarsje mellom selve ramma og glasset. Brukte litt rute lim i mellom:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet April 11, 2012 Forfatter Share Skrevet April 11, 2012 Råeste bilen på forumet! Takk for d du:) Men Va nå å ta litt hardt i d da hehe. Mange fina bila på forumet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet April 11, 2012 Forfatter Share Skrevet April 11, 2012 Dette ble mye mye bedre Jørgen! ;p Hva er dim på rs'ene dine foresten? Og ET, handla noen 16'' rs selv sjø ;p Ja vart fornøyd sjøl også Foran er di 8,5" tror jeg og bak 10,5" *16 Et husker jeg ikke men kan sjekke:) BBS RS e ett godt valg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Er på åndalsnes i jobb idag jeg.. Hvor har du gobilene?? Sikle sikle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet April 12, 2012 Forfatter Share Skrevet April 12, 2012 Er ikke hjemme idag desverre:-) fe sei fra en anna gang da vættu:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 D ska i gjør;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet April 14, 2012 Forfatter Share Skrevet April 14, 2012 Nå har jeg fått tak i en kar som skal polere hele bilen og felgene neste helg! Så håper og få den blank og fin til 1 mai og gs treffet:-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet April 18, 2012 Forfatter Share Skrevet April 18, 2012 I kveld fikk jeg lurt meg ut i garasjen en tur:) Nå i d siste har d vært litt problem med starteren på e28n. Bilen starter uten problem da motoren er kald, men kjører jeg til den blir varm vil ikke starteren gå!! Så venter jeg til den blir kald igjen å da starter den som bare faen! Starteren har vert litt treig i innslaget tidligere, men han byttet den i kveld så håper d blir bra. må bare vente på prøve tur til madammen kommer hjem;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 liker virkelig e28 din, den er så perfekt på flere måter, og fargen er bare maks fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet April 18, 2012 Forfatter Share Skrevet April 18, 2012 Takk for det du:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 Jeg fikk en lokal helt til og polere BMWn i helga å er meget fornøyd med Resultatet Her er en link : http://www.detailersclub.no/forum/topic ... -kosejobb/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Visste jeg skulle rulla bortom Plasto i går ja, men men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Rått Jørgen!! Bilen har blitt mange hakk råere i år synes i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 Takk for d kristian:-) i må bare få justert dørene 100% en dag så blir d bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå