Mjørgen Skrevet Juli 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2012 Drømmegarasje... Ja Har drømt om sånn garasje lenge;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2012 Da fikk jeg flyttet e12 i garasjen hjemme! så det blir og få flyttet d meste av utstyret til garasjen så jeg får begyne å sveise litt igjen. Blir vel update en dag med litt bilder;-) skal bli godt å komme i gang igjen. Bilen er jo knappest rørt siden januar:-S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2012 Er litt i tenkeboksen angående farge på 528n. Den er lakket i en fin blå farge i dørkarmene men er ikke helt fornøyd med den jobben. Har veldig lyst å lakke den brun! Marrakesh:-) eller noe lignende! Tror d hadde blitt helt konge. Pluss 16" RS og senk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 Ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 Er litt i tenkeboksen angående farge på 528n. Den er lakket i en fin blå farge i dørkarmene men er ikke helt fornøyd med den jobben. Har veldig lyst å lakke den brun! Marrakesh:-) eller noe lignende! Tror d hadde blitt helt konge. Pluss 16" RS og senk! Klart det blir bra med Marrakesh... Er jo den fargen jeg egentlig skulle hatt, super farge til E28 - garantert... Du vil ikke tro hvor spent jeg er på å få bilen min igjen fra lakk, mtp om jeg gikk på en gigasmell og valgte Sepang istedenfor Marrakesh... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Juli 26, 2012 Share Skrevet Juli 26, 2012 Holder en knapp på Brazil Braun jeg, synes det er en flott brunfarge på desse gamle traverne! Liker for all del marrakersch også, men har ikke sett det på e28 enda så er vanskelig å si Er ikke en farge som passer alle biler. En liten smakebit av hva brazil har å by på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juli 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2012 Er litt i tenkeboksen angående farge på 528n. Den er lakket i en fin blå farge i dørkarmene men er ikke helt fornøyd med den jobben. Har veldig lyst å lakke den brun! Marrakesh:-) eller noe lignende! Tror d hadde blitt helt konge. Pluss 16" RS og senk! Klart det blir bra med Marrakesh... Er jo den fargen jeg egentlig skulle hatt, super farge til E28 - garantert... Du vil ikke tro hvor spent jeg er på å få bilen min igjen fra lakk, mtp om jeg gikk på en gigasmell og valgte Sepang istedenfor Marrakesh... Ja tror d blir bra på e12! Jeg har jo en blå bil fra før:-) Ang sepang kommer du nåkk ikke til å angre på for det kommer til og bli steik fint;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juli 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2012 Holder en knapp på Brazil Braun jeg, synes det er en flott brunfarge på desse gamle traverne! Liker for all del marrakersch også, men har ikke sett det på e28 enda så er vanskelig å si Er ikke en farge som passer alle biler.En liten smakebit av hva brazil har å by på [ Bilde ] Dette er sikkert en mere tidsriktig farge. Kjempe fin! Men har lyst på noe mer spesielt. Ikke mange e12 i marrakesh. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juli 26, 2012 Share Skrevet Juli 26, 2012 Ahh, gikk litt fort i svingene her. Jeg SÅG at du skrev "528" - men jeg leste nok E28, surfa på telefonen Men jeg tror nok E12en kan bli fin i den fargen og... Ingen tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juli 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2012 Hehe. Ja ikje planer om å lakke e28n nå er jo ikke så mange år siden sist:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet September 1, 2012 Forfatter Share Skrevet September 1, 2012 Litt sen update men har fått bilen hjem i garasjen nå. Har så smått begynt på hjul husene bak. Var litt kjeks der også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 Flott garasje... Så jeg ville brukt litt tid og penger på hyller osv før jeg la ut penger, tid og mekkings på bilene der. Er sååå mye kjekkere å mekke når alt annet er på stell... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet September 1, 2012 Forfatter Share Skrevet September 1, 2012 Takk for d du:) Ja er enig i d Ivar. Er også planen d! Skal få kledd inn resten av veggene og få opp en haug med stikk kontakter og en skikkelig arbeidsbenk og hyller;) Målet er også at all rust på e12 er borte til våren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 Det er så lett å utsette ferdigstillelse av vegger/hyller osv når en får blod på tann med mekking osv... Så den fella må du ikke havne i... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet September 11, 2012 Forfatter Share Skrevet September 11, 2012 I sjønna ka du meina Ivar! Skal prøve å ikke gå i den fella;) Men før jeg får gjort noe sælig med garasjen må i ha elektriker for og få opp en den kontakter og få ledningene sjult osv.. Så har begynt og kappe bort litt kjeks og tilpassa en del. Fant ut jeg hadde feil 3 fas kontakt så fikk ikke sveisa oppi nåkkå.. Her er noen bilder av høyre travers feste : Mangler litt her;) Merke på å kappe bort! Pusset godt rent. Tilpassa plate:) Skal Druse på sveisegrunning på før jeg sveiser på ny plate! Så blir d og få feromax inni krika og kroka etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå