Gå til innhold

Mjørgen`s Garasje 2x E28 og E12! E12 vurderes solgt!

Mjørgen
 Share

Anbefalte innlegg

Holder en knapp på Brazil Braun jeg, synes det er en flott brunfarge på desse gamle traverne! Liker for all del marrakersch også, men har ikke sett det på e28 enda så er vanskelig å si :P Er ikke en farge som passer alle biler.

En liten smakebit av hva brazil har å by på ;)

[ Bilde ]

Hvis du tilfeldigvis har lyst på slike Hartge felger på e12'en har jeg noen til salgs :-)

jeg for min del var fast sjåfør i en e12 520 tidlig på 90 tallet i is blå/ arctic blå? og er svak for den fargen :-) men vil tro en brun farge og vil bli pent :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skinn og skinn, fru blom :P det er vel strengt tatt vinyl, men er 1000 ganger bedre enn de 518 vinyltrekkene! Har en liten rull med den perforerte vinylen liggende i svart, om du skal trekke oppigjen noe med det og trenger en bit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig noen som har skinn trekk av den skikkelige sorten. Og ikke slik 518 "skinntrekk" som alle vil ha:)

Missuner deg og den garasjen der. :)

sånn som jeg har det halfdan ;)

vet det;) samme som jeg har i m545turbo og touringen og:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satse på d bli bra! Passa godt t resten av interiøret;-)

Vis nåkken har hatthylle med integrert rullgardin og nakkastøtter bak i svart skinn så skrik ut!

Elgen har hattehylla som satt i min første, men om han vil selge er vel en annen historie..

Ja men er nåkk ikke tils salgs desverre;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...