Ynot Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 Holder en knapp på Brazil Braun jeg, synes det er en flott brunfarge på desse gamle traverne! Liker for all del marrakersch også, men har ikke sett det på e28 enda så er vanskelig å si Er ikke en farge som passer alle biler.En liten smakebit av hva brazil har å by på [ Bilde ] Hvis du tilfeldigvis har lyst på slike Hartge felger på e12'en har jeg noen til salgs jeg for min del var fast sjåfør i en e12 520 tidlig på 90 tallet i is blå/ arctic blå? og er svak for den fargen men vil tro en brun farge og vil bli pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet September 11, 2012 Forfatter Share Skrevet September 11, 2012 Hartge felger er tøft d. Kan jo sende pm med bilder og pris:) Ja blå er Fint d også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 Du går grundig til verks no! Ser bra ut:) Blir nødt å ta me ein tur å kikke snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet September 12, 2012 Forfatter Share Skrevet September 12, 2012 Du går grundig til verks no! Ser bra ut:) Blir nødt å ta me ein tur å kikke snart.. Ja d bli ikje spart på arbeids tima Hehe.. Ja må bære ta d en tur! E heime om kveldan i.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet September 17, 2012 Forfatter Share Skrevet September 17, 2012 Da fikk i endelig tak i "Nye" Dørtrekk til 535en! Sort perforert skinn:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet September 17, 2012 Share Skrevet September 17, 2012 Endelig noen som har skinn trekk av den skikkelige sorten. Og ikke slik 518 "skinntrekk" som alle vil ha:) Missuner deg og den garasjen der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet September 17, 2012 Forfatter Share Skrevet September 17, 2012 Ja jeg også liker disse trekkene best! Ja garasjen er bra den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet September 17, 2012 Share Skrevet September 17, 2012 Skinn og skinn, fru blom det er vel strengt tatt vinyl, men er 1000 ganger bedre enn de 518 vinyltrekkene! Har en liten rull med den perforerte vinylen liggende i svart, om du skal trekke oppigjen noe med det og trenger en bit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet September 17, 2012 Forfatter Share Skrevet September 17, 2012 Trodde d var skinn jeg.. Men uansett fint;-) sende deg en pm jeg;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 17, 2012 Share Skrevet September 17, 2012 Ser bra ut ta jørgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet September 17, 2012 Forfatter Share Skrevet September 17, 2012 Satse på d bli bra! Passa godt t resten av interiøret;-) Vis nåkken har hatthylle med integrert rullgardin og nakkastøtter bak i svart skinn så skrik ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 17, 2012 Share Skrevet September 17, 2012 Endelig noen som har skinn trekk av den skikkelige sorten. Og ikke slik 518 "skinntrekk" som alle vil ha:) Missuner deg og den garasjen der. sånn som jeg har det halfdan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 17, 2012 Share Skrevet September 17, 2012 Satse på d bli bra! Passa godt t resten av interiøret;-) Vis nåkken har hatthylle med integrert rullgardin og nakkastøtter bak i svart skinn så skrik ut! Elgen har hattehylla som satt i min første, men om han vil selge er vel en annen historie.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet September 17, 2012 Share Skrevet September 17, 2012 Endelig noen som har skinn trekk av den skikkelige sorten. Og ikke slik 518 "skinntrekk" som alle vil ha:) Missuner deg og den garasjen der. sånn som jeg har det halfdan vet det;) samme som jeg har i m545turbo og touringen og:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 Satse på d bli bra! Passa godt t resten av interiøret;-) Vis nåkken har hatthylle med integrert rullgardin og nakkastøtter bak i svart skinn så skrik ut! Elgen har hattehylla som satt i min første, men om han vil selge er vel en annen historie.. Ja men er nåkk ikke tils salgs desverre;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå