Mjørgen Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 Da har jeg fått bestilt meg ett nytt kretskort til m5 instrumentet mitt:) Håper d blir mer futt i det nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 * hermetut * Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet September 26, 2012 Forfatter Share Skrevet September 26, 2012 håper d funker:-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon-82 Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Har lest gjennom tråden din i natt!! Utrolig flott E28 du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 håper d funker:-D Ser nå foreløpig lovende ut i min bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet September 26, 2012 Forfatter Share Skrevet September 26, 2012 Har lest gjennom tråden din i natt!!Utrolig flott E28 du har Takk for d du! Kjekt att folk liker bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet September 26, 2012 Forfatter Share Skrevet September 26, 2012 håper d funker:-D Ser nå foreløpig lovende ut i min bil... Høres bra ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet September 26, 2012 Forfatter Share Skrevet September 26, 2012 Noen spørsmål her : viewtopic.php?f=1&t=239518 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet September 27, 2012 Forfatter Share Skrevet September 27, 2012 Vil Gjerne ha alle papirer i ården å søknad i boks før jeg event Skaffer meg en 745 donor bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Da har jeg fått bestilt meg ett nytt kretskort til m5 instrumentet mitt:) Håper d blir mer futt i det nå![ Bilde ] hvor får man kjøpt det? vil gjerne ha service lamper osv til å fungere igjen jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Da har jeg fått bestilt meg ett nytt kretskort til m5 instrumentet mitt:) Håper d blir mer futt i det nå![ Bilde ] hvor får man kjøpt det? vil gjerne ha service lamper osv til å fungere igjen jeg og Morten, jeg sendte Jørgen en link på hvor jeg kjøpte mitt, men finner ikke den igjen. Søk på "euro-electric" på ebay.com. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet September 27, 2012 Forfatter Share Skrevet September 27, 2012 Sendte den på pm jeg Morten;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Du finner jo grunnlag på B7s på nettet, det er godt nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet September 27, 2012 Forfatter Share Skrevet September 27, 2012 Ja vist d er bra nåkk for BT så Er mulig å prøve! Men Regner med de vil ha Dokumenter fra Alpina før de sier ok.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2012 Da var d gjort litt med e12en igjen Så var det bare og bite i det sure eplet og begyne og få bort isileringsmatter!! off.. Etter en god stund og slitne armer : Litt rustet rundt hullet ellers er d bare brun lim;) Så fikk jeg sveiset nesten ferdig Høyre traversfeste : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå