///MoePower Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Sendte den på pm jeg Morten;) Send den gjerne på PM til meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Sendt;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2012 Her er en liten sveise update! Høyre traversfeste er nå heilt ferdig. så nå er det Hjulhuset invendig og utvendig jeg har begynt på All rust skal bort under bilen så den blir som ny under også Bilder : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Liker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Har i kveld fått helt ferdig dørken på venstre side bak:-) kommer nåkk en update med bilder etterkvart! Har gjort en del sveising i det siste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 like! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Nå får du også det Si(kretskort) til ca. samme pris som er oppdatert med minne på pic chip isteden. Så man eliminerer backupbatteriene. Skal se om jeg finner igjen linken. Her var en av dem http://www.ebay.co.uk/itm/62111394273-B ... 0664548461 De har til flere også e30++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Dette kortet kikka jeg også på en god stund, men produsent kunne ikke bekrefte at det skulle virke i Euro-instrumentet også. Men jeg ser jo nå at de reklamerer for at det skal erstatte både 270, 272 og 273 - så tydeligvis så er det good to go da. Men uansett, de batteriene jeg og Jørgen har i det nye kretskortet holder nok de årene vi har bilene i vårt eie... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 Da blir det en liten bilde update Her er noen bilder av dørken venstre bak: Slipte helt reint på begge sider. Ferdig! Syregrunning på sveis og fyller Litt i hjul hus bak høyre side: Så begynte jeglitt på fronten i dag! Her er det myye jobb Desverre. Men er bare og ta tida til hjelp Som dere ser er det ikke mye igjen på høyre sida Offa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Gleder meg å se arbeidet som utføres, samt at du ikke mister motet! Stå på, jeg følger med... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Blir bra dette, bedre å kappe litt for mye en litt for lite.. Stå på,og ta bilder underveis.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2012 Gleder meg å se arbeidet som utføres, samt at du ikke mister motet! Stå på, jeg følger med... Takk for det Ivar:-D Det gledes veldig og følge med på tråden din også stå på du også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2012 Blir bra dette, bedre å kappe litt for mye en litt for lite.. Stå på,og ta bilder underveis.. Takk for d:-D ja her er det bare å kappe vekk dritten! Å ja bilder blir tatt av alt som blir gjort;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2012 Fikk limet på en ny bit i kveld også Kappet bort: Tilpasset biten: Pungtet på: Helsveiset og slipt ned: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 Ser du e flink med sveis å tilpassing av paneler! Har du kunne hjulpe me med ei gåen hjulbue? Tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå