Mjørgen Skrevet Oktober 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2012 Ser du e flink med sveis å tilpassing av paneler! Har du kunne hjulpe me med ei gåen hjulbue? Tips? Hei du:) Tar desverre ikke på meg noe nå. har for mye og gjøre på egne biler:) men ett godt tips er og bruke skikkelige produkder! (ikke biltema) Jeg kjøper det meste på whurt:) Og ha det som trengs av verktøy og utstyr gjør jobben lettere. Så klipper jeg ut biter av et papp plate/eske og tilpasser den først så kapper jeg ut i stål etter på: Av denne karen her kan du lære myye: Gullfarget E12 M535i: http://retrorides.proboards.com/index.c ... read=88328 1962 Vauxhall Victor: http://retrorides.proboards.com/index.c ... read=65793 Sølvfarget E12 M535i: http://retrorides.proboards.com/index.c ... read=74635 Blå E28 M5: http://retrorides.proboards.com/index.c ... ead=119596 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 Ja, han er helt rååå på karossarbeid. Helt utrolig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Oktober 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2012 Veldig liten update i dag desverre.. Har ikke kompressord for tiden og da er det ikke nye og få gjort! må få invistert i en ny! Fikk skrapet av litt lydisolering på Høyre sida bak da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Oktober 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2012 Ja, han er helt rååå på karossarbeid. Helt utrolig!! Ja det e heilt SYYKT Alt ser jo Helt originalt ut å da banka han til alle platene for hånd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Oktober 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2012 Da har jeg postet en søknad til BT om m106 i e28n.! Håper på positivt svar:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 * krysser fingrene * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Oktober 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2012 Ja! Har trua:-) men jeg skal uansett få det til. Må bare kontakte alpina vis d blir problemer! Håper d går greit. Er jo soppas liten effekt økning:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Oktober 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2012 Går godkjenningen i orden setter jeg bare e28 motoren i e12en da den er i god stand:-) så blir d e12 535i;-) kansje mulig og godkjenne den etter kvart også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 Det bør jo i allefall ikke være noe problem, E12 535i er jo godt dokumentert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 Tenker begge deler går i boks jeg,e12 bør vertfall være plankekjøring!.. Du får ha lykke til med søknaden!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 Detta blir bra Jørgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Oktober 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2012 Det bør jo i allefall ikke være noe problem, E12 535i er jo godt dokumentert Håper det kan gå i ården ja! Men kan kansje bli prob i og med at 535 e12 ikke kom før på facelift og min er preface. men alpina Hadde jo noen preface og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Oktober 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2012 Tenker begge deler går i boks jeg,e12 bør vertfall være plankekjøring!..Du får ha lykke til med søknaden!! Ja jeg håper d:) Det skal ikke være umulig vertfall! Takk for d du! Blir spennende og se svar:D Men mulig jeg trenger dok fra alpina.. Time vill show! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Oktober 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2012 Detta blir bra Jørgen! Ja håpe på d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Oktober 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2012 I kveld fikk jeg sveiset ferdig Høyre dørken bak også, så da er gulvet bak ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå