Gå til innhold

Mjørgen`s Garasje 2x E28 og E12! E12 vurderes solgt!

Mjørgen
 Share

Anbefalte innlegg

grundig arbeid :)

Helt enig, nice arbeid!

jeg hadde ikek giddi å nevnt m106 i søknadden.. søk heller om å ettermontere turbo på motoren som allerede står i bilen.. selv om du setter i m106

Hvorfor ikke?

For meg så er det lettere å forfatte en søknad der en har all dokumentasjon på en motor fra en serieprodusert bil, istedenfor en motor der ting blir litt "synsing" - selv om en selvsagt har bremsepapirer osv... Ser for meg at det blir mer positivt sett på en original BMW-motor med 252hk enn en "hjemmetrimmet" motor med samme effekt....

Enig med deg Pedi! Er akuratt derfor jeg gjore d sånn. Får se hva svaret blir!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den stivern mellom rammevangene følger vel med den nye frontplata. Du må også huske på og sveise over tauekrokene da M-utgaven har andre kroker(lett og glemme).

Den bjelken føller ikke med i fronten nei. D er jeg ganske sikker på!

Ang

taue kroker så tror jeg du forveksler denne med en e28.. Dette er en e12. Kom ingen m utgave av denne før mye senere.. 76 mod dette;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å spamme tråden din, men m106 er originalt levert med mer NM enn m88, så da er det vel uansett uaktuelt ?

Sorry O.T

Har en tysk kompis som er satt på banen i å få papirer fra alpina. Så tenker d går jeg! Uansett går d flere godkjente 518 med 745 motorer her i landet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bjelken føller ikke med i fronten nei. D er jeg ganske sikker på!

Ang

taue kroker så tror jeg du forveksler denne med en e28.. Dette er en e12. Kom ingen m utgave av denne før mye senere.. 76 mod dette;-)

Nei, da er jeg med. Var så opphengt i m535 din.

Da er det rikktig var ute og så på de 2nye e12 frontplatene jeg har og det stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg ny front i posten! Stor takk til GSS for bra service og rask sending! :D

98rd3ypf1xw12fd66u7e.jpg

Så da var d bare og gå ut i garasjen og få gjort litt!

Og slik endte det :

Da fant jeg ut at d bare var og fjerne midt bjelken jeg hadde brukt flere timer på og pusse ned for overflate rust! for den var på den nye fronten ;)

n0t6msogks81xvtvz8pp.jpg

Ferdig tilpasset og kontroll målt

qucs57q53h35k3govfo2.jpg

h1ddw5q53l2anca8gl5v.jpg

Her er den pungtet på :D Hælig!!

bcooraruy39fxe0bv67m.jpg

lpdvhlrwa28y78ok0ycb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å spamme tråden din, men m106 er originalt levert med mer NM enn m88, så da er det vel uansett uaktuelt ?

Sorry O.T

Har en tysk kompis som er satt på banen i å få papirer fra alpina. Så tenker d går jeg! Uansett går d flere godkjente 518 med 745 motorer her i landet:-)

Bare det jeg fikk beskjed om, men om du får tak i slike papirer er jeg meget interessert hvis du vil dele :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke?

fordi det er lettere å få godkjent økt effekt enn motorbytte. ved motorbytte er det mye mer di kommer til å se på, mye mer dokumentasjon +++

Det er nå vel ikke slik at det er noe fasit på hva som er lettest eller ikke. Her i Haugesund har det iallefall vært lettere å få godkjent motor enn ren trimming, grunnet dokumentasjonstyngde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått gjort lite med e12n siste uka desverre! er så kaldt og holde på i garasjen for tia.. har jo vert konstant 15 minus hele uka!

Men har en E36 320 cupe som snart kommer for salg! Holder på litt og skifter div slitedeler for og få den eugodkjent.

den har rullet 249000

godkjent med lite ratt med airbag og senkesett

Ganske nye 18" Gs felger

sort skinn i god stand

Mteck bakfanger

mere info kommer. lager en salgstråd når den er klar for salg:) Ta kontakt om DU er interisert!

Noen eldre bilder. (felgene på bilde følger ikke med)

1ktw14uhrkray51kfq1r.jpg

ybycbjig20qbxbk256m0.jpg

livnb6jr3j53jvyms5vp.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...