Mjørgen Skrevet Desember 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2012 Bil til salgs! viewtopic.php?f=39&t=246285&p=2629217#p2629217 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Desember 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2012 Blir sikkert lite fremgang her i Jula. Men får se om jeg får tid til litt i vertfall:) Har i vertfall invistert i julegave til meg selv Måtte bare ha en skikkelig kompressor! Så dukker det vell opp M5 innredning i bagarsjerommet til E28 i starten på ny året (er ikke d på bildet men er likt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Åhh... Kjøpte du av Thomas? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Desember 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2012 Ja skal kjøpe med han;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2013 Ingen ting skjedd her i jula og på nyåret dessverre:( i jula var det så kaldt jeg ikke orket og gå ut i garasjen! Tengte jeg skulle få gjort noe på nyåret men D skar seg også! Da ble D influensa på hele familien.. Holder på og dra meg til igjen nå og håper på og få sveist mere på e12:) Så skal jeg montere opp kompressorden. E28 m5 innredning i bagasjerommet ankommer også til neste helg Så batteriet på e28 må flyttes bak også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 Høres ut som en god plan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dud3s0n Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 He samme cp kompressor skjøl i. God kompressor!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2013 Funka den bra ja? 200l din også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 Åssn er det og sette i M5 skinnseter forran og bak fra E34 i E28? Sorry for offtopic men klarte ikke dy meg siden du har det i M535i'n din:) Er fra E34 M5 ikke sant? Nydelige biler;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2013 Hei du:) bare spør i vei. Jeg har ikke e34 seter nei. Jeg har e28 m5 seter. De er lik andre e28 mteck seter.. Har sett noen som har e34 stoler i e28 spør en som kaller seg positiv her på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dud3s0n Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 Funka den bra ja? 200l din også? Jepp:) 280 min. Kjøpte den billig mæ han sylte. En so ha dotteav en hengar å fått se nåkken ripe. So han fekk ny på fersikringa. Ga 6500 fer den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 Hei du:) bare spør i vei. Jeg har ikke e34 seter nei. Jeg har e28 m5 seter. De er lik andre e28 mteck seter..Har sett noen som har e34 stoler i e28 spør en som kaller seg positiv her på forumet E28 M5 seter er vell ikke noe man ser hver dag? Kunne tenkt meg M5 skinn i min:D Har innteriør,men mangler seter:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2013 Funka den bra ja? 200l din også? Jepp:) 280 min. Kjøpte den billig mæ han sylte. En so ha dotteav en hengar å fått se nåkken ripe. So han fekk ny på fersikringa. Ga 6500 fer den:) Ja D va en lugom pris:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2013 Hei du:) bare spør i vei. Jeg har ikke e34 seter nei. Jeg har e28 m5 seter. De er lik andre e28 mteck seter..Har sett noen som har e34 stoler i e28 spør en som kaller seg positiv her på forumet E28 M5 seter er vell ikke noe man ser hver dag? Kunne tenkt meg M5 skinn i min:D Har innteriør,men mangler seter:( E28 sportskinn er ikke så lett og skaffe i bra stand lengre nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 Hei du:) bare spør i vei. Jeg har ikke e34 seter nei. Jeg har e28 m5 seter. De er lik andre e28 mteck seter..Har sett noen som har e34 stoler i e28 spør en som kaller seg positiv her på forumet E28 M5 seter er vell ikke noe man ser hver dag? Kunne tenkt meg M5 skinn i min:D Har innteriør,men mangler seter:( E28 sportskinn er ikke så lett og skaffe i bra stand lengre nei Spesielt til en normal pris. Jeg fikk heldigvis tak i svart elektrisk sportskinn før prisene skjøt i været. Nå virker det som man må til Tyskland eller England for å få tak i noe skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå