Gå til innhold

Mjørgen`s Garasje 2x E28 og E12! E12 vurderes solgt!

Mjørgen
 Share

Anbefalte innlegg

Har fått sveist inn biten på rammevangen nå:) Så kommer d nye originale fram skjermer i posten neste uke :D Har nye veng skjermer men synes det var litt dålig passform på de. Vil ha ting så bra som mulig!

Ikke spennende bilder men :

Ferdig tilpassa borra og pungtet på. (Glemte og ta bilde ferdig sveiset)

7gp05shqoqqeimw8crsx.jpg

xjm7i5o9u3ygb95bm79a.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag mottok jeg nye original skjermer. Og passformen var helt topp! :D Stor takk til GSS for en Trivelig handel! nå er det bare arbeidslyst og litt mildere vær som mangler :D

36od5m3puv60mf00klsm.jpg

Så mottok jeg E28 M5 bagarsjeromsinredning fra thomashm5. Veldig fornøyd med d. Er jo noe slitt men er jo nesten 30 år gammelt og ikke lett og få tak på :) Med en skikkelig rens blir d helt topp! Og en stor takk til haugen1 som tok det med for meg da han var i sverge :D

d4qu7qc6lkkyyl076n8z.jpg

Håper og komme sterkt tilbake med en sveise update snart :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Jeg som tengte jeg skulle få gjort så mye på e12n på nyåret med ny kompressord og nye karosseri deler! Men slik ble D ikke. 10-15 minus hele jula og nesten hele januar. Pluss att da D ble mildere i været ble jeg liggende med lungebetennelse! Begynner og dra meg til igjen nå så satser på og få gjort noe snart :) skal også få svar fra BT de nærmeste dagene håper jeg på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Har gått så jævlig treikt her i d siste. men har kommet i gang nå :) Håper jeg har motivasjon fremmover.

Rammevangen er nå ferdig sveiset og batterikasse mangler bare batterifestet. Den skal jeg lage til.

Holder på og gjør helt ferdig innerskjermer foran, det som gjenstår der er noe pungtsandblåsing for og få vekk all overflate rust og noen sveiser må pusses skikklig ned. så blir det og syregrunne og ha på epoxy og noe ny fin understellsmasse inni:) så er d bare og putte på nye skjermer :D

Fronten og innerskjermer var d verste på hele bilen! Er deilig og se det begyner og Ligne på en front igjen! Hadde ikke fått det til uten ny komplett front :)

Bilder av innerskjerm Høyre side:

zwkl2riozc4innjieg40.jpg

7zoy42jt5rss4x5i696i.jpg

xsybgoc9ho026cmbzo3u.jpg

3d65snkk1ixwbkxsx2bs.jpg

vpqyw3iuleereomqyngi.jpg

tfl5d72uwedhcaxyp2b8.jpg

Her er bilde av innerskjerm høyre bak fra inni bilen. Ferdig nedpusset og hatt på sveisegrunning. Denne siden er nesten ferdig men camera ble tomt for strøm..

tq324ug1uvxvk49nm9n9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke blitt Gjort noe i helgen pga noe kurs og reprasjon av en snø scooter:) Hentet meg et originalt Eksosanlegg til E28 M5 her en dag. Var i overaskende bra stand. Blir montert på E28n til våren pga innmaten i d originale er ødelakt og den bråker litt mye. så blir det vel brukt på turbomotoren for godkjenning ettervert:) Venter fortsatt på svar fra BT. Men sendt mail nå og hørte.

Blir mere sveising uti uka forhåpentligvis :D

Så langt kom jeg forje uke på høyre innerskjerm bak:

f30vdeojbxdgaigpmvpt.jpg

Klar til og sveises på Venstre side:

o1qjsgcyqbqmjo3iklyr.jpg

E28 M5 Eksosannlegg:

gwbufuh2d3y0f07pdpfb.jpg

8gdweyvpndf0ygy8fmaw.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...