Oberland Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Høres bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2013 Hadde en samtale men min kontakt person på BT i dag. Han skulle prøve og gi meg et svar til helgen på m106 i m535en.. Han var vertfall veldig positiv og mente på det ikke skulle være noe stort problem og få det godkjent håper på ett bra svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 Hadde en samtale men min kontakt person på BT i dag. Han skulle prøve og gi meg et svar til helgen på m106 i m535en.. Han var vertfall veldig positiv og mente på det ikke skulle være noe stort problem og få det godkjent håper på ett bra svar Har det ikke gått veldig lang tid å få svar?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2013 Jo! Veldig. Jeg har purret på en del men han hadde glemt og fullføre den pga D var så mange søknader inne nå.. Håper på svar til helgen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 Gikk 6 måneder for å få svar på E28en min, og jeg hadde purret noen ganger innimellom der og da... (og akkurat nå føles det som at de skal bruke 6 måneder til for å bestemme seg om jeg skal få den godkjent også, hehe..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2013 Ja de har god tid på BT er ikke det at jeg har d travelt men vert greit og vist vilke deler jeg trenger. Så gidder jeg ikke skaffe donor bil før jeg vet jeg får låv og bygge om bilen:-) ligger en 745 på finn nå. En hvit en:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2013 Lenge siden en update her nå! Tok meg sammen litt i kveld og fikk gjort ferdig hjulhusene på begge sider bak Ett skritt nermere vertfall Så er det mulig d blir kjøpt inn en 1984 mod E28 524 TD på søndag! skal i nabobygda og se på den! Er påkjørt litt på B stolpe så blir noe retting Kan bli en bra bruksbil etter vert! Kommer mere info uti uka om den blir kjøpt. Her er noen bilder fra dagens økt: Ferdig sveist og slipt ned. Ferdig sveist innvendig og utvendig. så på med syregrunning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Nice! begynner å minke med rustarbeid nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mars 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2013 Ja begynner og minke på ja! Men har gjort alt for lite i vinter desverre.. Det som er igjen av rust er og sandblåse div i innerskjermer foran er noe overflate der som skal bort. Så må venstre traversfeste sveises, det på høyre side er ferdig så er D litt i bagarsjerom og reservehjulsbrønn. Så det er meget overkommelig nå heldigvis Så må jeg sveise om bakre diff feste og forsterke litt der pga e28 535 bakstilling. Så har en liten plan om og bli ferdig under bilen i sommer og få den på hjulene igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mars 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2013 Når dattra mi tok en formiddags dubb benyttet jeg sjansen til og gjøre litt på e12 Fikk gjort ferdig ett hull fra bagarsjerom til hjulhuset bak. Her er d ett hull som må sveises resten blir sandblåst:) Noe overflate rust innerst i bagarsjerom Traversfeste venstre bak i veldig dålig forfatning Blir kansje en tur i garasjen i kveld også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 16, 2013 Share Skrevet Mars 16, 2013 Kjedelig arbeid, men godt når det er gjort! Stå på mister, det blir gode greier dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mars 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2013 Takk for d ivar Ja D er veldig kjedelig! Men D må til det ligner jo bare mer og mer på en bil nå. Savner og kjøre den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 16, 2013 Share Skrevet Mars 16, 2013 Du er langt på vei nå, så det er jo bare å bite tenna sammen Du har vel gjerne egentlig "god" tid med denne da, har du ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mars 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2013 Jepp;-) Nei jeg stresser ikke! Blir en del oppussing på hus til våren å helt sikkert mange år fremover og det koster kroner! Tar meg god tid så ting blir gjort på rette måten. Har ikke helt motor plan enda heller. Men blir mest sansynlig 3,5 fra e28n om den blir ombygd:-) så vi får se! Men med all rust borte er d bare plankekjøring om man har penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 16, 2013 Share Skrevet Mars 16, 2013 Det er jo nettopp dette jeg synes er morro.. At det finnes andre som meg, som ikke gjerne bor hjemme hos mor og kan bruke all tid og all lønning på bil. Å ha hus, familie og alt det som følger med der - er noe annet enn de som har penger "nok" til å bare handle vilt i allslags kataloger. Å kombinere delekjøp og garasjetid med familie og hus er en tøff balansegang. Jeg er tolmodig jeg - så jeg skal følge med her og vente til tida er inne, og bilen står klar. No problemo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå