Gå til innhold

Mjørgen`s Garasje 2x E28 og E12! E12 vurderes solgt!

Mjørgen
 Share

Anbefalte innlegg

I kveld ble første turen med m535en :D Deilig og kjøre skikkelig bil igjen etter og kjørt transporter hele vinteren ;) Kjørte på jobb og fikk spylt av vinter støvet!

Litt dårlige bilder da men..

mksnz5nl18a2dmn0xn1a.jpg

x39ui3gvp3m0hdes45ni.jpg

Men om noen vet om fine venstre dører til e28 si i fra! Bør ikke være så langt unna Rauma pga dyrt og sende slikt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på og styrer på med søknaden om 745 motor i denne. Søknaden var vel nesten i boks, men var ett lite problem med att d ble for mye NM i forhold til m5. Men han var veldig behjelpelig på BT så han mente på d skulle gå i orden. Men venter på endelig svar! Vis ikke må jeg ha alpina.b7 papirer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld ble første turen med m535en :D Deilig og kjøre skikkelig bil igjen etter og kjørt transporter hele vinteren ;) Kjørte på jobb og fikk spylt av vinter støvet!

Glede meg å se dette smykket på hjul igjen!

Men om noen vet om fine venstre dører til e28 si i fra! Bør ikke være så langt unna Rauma pga dyrt og sende slikt.. :)

Drit i om de så står i Kristiansand eller Kirkenes for den del.....

Fine dører til E28 er ikke akkurat hverdagskost, så om du må betale litt ekstra frakt for å få noen strøkne dører - så er det verdt det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i om de så står i Kristiansand eller Kirkenes for den del.....

Fine dører til E28 er ikke akkurat hverdagskost, så om du må betale litt ekstra frakt for å få noen strøkne dører - så er det verdt det...

Det er sant:-) var muligens en i bygda som har. Vis ikke blir d vell og få tilsendt nåkkå:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld har det gått mange timer med tenking og målinger! Måtte demontere litt inni 535en slik at jeg fikk måle meg frem til hvor B stolpen på 524 skulle stå. Den hadde jo flyttet en del på seg ;)

Måtte kappe i den litt midt på for den hadde fått seg en knekk på midten. Så nå er den festet helt på rett plass :D så nå gjenstår det og rette litt innerkanal og sveise inn gulvet i innerkanalen. Noe rustsveising der men ikke ille heldigvis..

r5ddqvjz10tdgd2m7eei.jpg

uduoevhovm4z6kkgk7k3.jpg

xbaw3j7p0o0mc2tmguzt.jpg

b67txxf725rsxau7atev.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk sveist inn ny plate på e12en på høyre siDen i motor rommet! Nå er D veldig lite igjen på motor rom! Kunn overflate en liten plass der skal jeg sandblåse. Når det er gjort er bilen så godt som rustfri fra bakdørene og helt fram! :D

d7k2v555cnqns09vpbil.jpg

of32r0cy506pzay8hv8n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...