Mjørgen Skrevet April 15, 2013 Forfatter Share Skrevet April 15, 2013 Da er deler bestilt da mangler jeg bare 2 dører! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet April 15, 2013 Forfatter Share Skrevet April 15, 2013 I kveld ble første turen med m535en Deilig og kjøre skikkelig bil igjen etter og kjørt transporter hele vinteren Kjørte på jobb og fikk spylt av vinter støvet! Litt dårlige bilder da men.. Men om noen vet om fine venstre dører til e28 si i fra! Bør ikke være så langt unna Rauma pga dyrt og sende slikt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet April 15, 2013 Share Skrevet April 15, 2013 Søren altså, fin denna! Såg den på 1. Mai treffet i Ålesund ifjor, men kom me aldri bort til deg å slå av en prat. Har du tenkt deg dit i år? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet April 15, 2013 Forfatter Share Skrevet April 15, 2013 Takk for det du:-) vi får slå av en prat i år da! Har tengt meg dit ja om været er bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 15, 2013 Share Skrevet April 15, 2013 Digger den E28`n der Håper og beskue den 1.mai i år jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet April 15, 2013 Forfatter Share Skrevet April 15, 2013 Holder på og styrer på med søknaden om 745 motor i denne. Søknaden var vel nesten i boks, men var ett lite problem med att d ble for mye NM i forhold til m5. Men han var veldig behjelpelig på BT så han mente på d skulle gå i orden. Men venter på endelig svar! Vis ikke må jeg ha alpina.b7 papirer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 Takk for det du:-) vi får slå av en prat i år da! Har tengt meg dit ja om været er bra Vi har bestilt bra vær... Håper det er mer igjen...hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 I kveld ble første turen med m535en Deilig og kjøre skikkelig bil igjen etter og kjørt transporter hele vinteren Kjørte på jobb og fikk spylt av vinter støvet! Glede meg å se dette smykket på hjul igjen! Men om noen vet om fine venstre dører til e28 si i fra! Bør ikke være så langt unna Rauma pga dyrt og sende slikt.. Drit i om de så står i Kristiansand eller Kirkenes for den del..... Fine dører til E28 er ikke akkurat hverdagskost, så om du må betale litt ekstra frakt for å få noen strøkne dører - så er det verdt det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet April 16, 2013 Forfatter Share Skrevet April 16, 2013 Takk for det du:-) vi får slå av en prat i år da! Har tengt meg dit ja om været er bra Vi har bestilt bra vær... Håper det er mer igjen...hehe... Hehe ja satsa på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet April 16, 2013 Forfatter Share Skrevet April 16, 2013 Drit i om de så står i Kristiansand eller Kirkenes for den del..... Fine dører til E28 er ikke akkurat hverdagskost, så om du må betale litt ekstra frakt for å få noen strøkne dører - så er det verdt det... Det er sant:-) var muligens en i bygda som har. Vis ikke blir d vell og få tilsendt nåkkå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet April 16, 2013 Forfatter Share Skrevet April 16, 2013 I kveld har det gått mange timer med tenking og målinger! Måtte demontere litt inni 535en slik at jeg fikk måle meg frem til hvor B stolpen på 524 skulle stå. Den hadde jo flyttet en del på seg Måtte kappe i den litt midt på for den hadde fått seg en knekk på midten. Så nå er den festet helt på rett plass så nå gjenstår det og rette litt innerkanal og sveise inn gulvet i innerkanalen. Noe rustsveising der men ikke ille heldigvis.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bedmund Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 Ser bra ut jeg har 2 stk strøkne venstredører som jeg kan selge for rett pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet April 16, 2013 Forfatter Share Skrevet April 16, 2013 Pm sendt:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 Fikk sveist inn ny plate på e12en på høyre siDen i motor rommet! Nå er D veldig lite igjen på motor rom! Kunn overflate en liten plass der skal jeg sandblåse. Når det er gjort er bilen så godt som rustfri fra bakdørene og helt fram! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Der har du fått hjem enda ein god gammel klassiker ja! Gratulerer Blir faktisk NØDT å komme på besøk nå Har tru på TDS-maskin i denne ja! Bare å bruke dieselpumpe fra motorn som står i, så slipper du detta el-gass greia.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå