Mjørgen Skrevet April 22, 2013 Forfatter Share Skrevet April 22, 2013 her har det gått mye gass og sveisetråd, følger med, stå på! Ja d er helt sikkert Takk for det! Kjekt at folk følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet April 22, 2013 Forfatter Share Skrevet April 22, 2013 Problemet med desse toppene ligger vell i vannkanalene? Veit m20 har problem med sprekking der pga dårlig flow? Desse m20 toppene blir jo sveist, og ordner nye " kanaler" som flower bedre.. Kan dette muligens være problemet til m21 og? Er jo helt sikkert problemer med at d blir sprekk i vann kanalene og inn i eksosen.. Mulig det er rå og forsterke de på en eller annen måte! De to gammle toppene jeg har som er defekt har store sprekker mellom ventilene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet April 22, 2013 Forfatter Share Skrevet April 22, 2013 I dag fikk jeg nye deler fra GS! Så har brukt noen timer i garasjen for og tilpasse kanalen i B stolpen. nå gjenstår det og sveise gulvet sammen med innerkanalen. der var det en del rust. fikk kappet bort alt i kveld. så nå er det bare og gjøre reint og få sveist. Så blir det og henge på dører og tilpasse kanal og bakre del Kjekt med nytt BMW Stål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Flottjobba.no Jørgen Hyggelig oppdatering etter noen dager uten pc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet April 23, 2013 Forfatter Share Skrevet April 23, 2013 Takk for d knut:-) mulig d blir gjort mere i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet April 23, 2013 Forfatter Share Skrevet April 23, 2013 I kveld fikk jeg sveist inn en del av innerkanalen:) er en del jobb her før dører henges på.. Innerkanal må sveises ferdig først.. På nederste bilde ser dere den stikker litt ut av kanten. Denne kappes i rett lengde når jeg får justert kanal skikkelig. Greit å ha litt å gå på Ble en del jobb dette men blir vel bra til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet April 26, 2013 Forfatter Share Skrevet April 26, 2013 Nå sliter jeg litt med BT.. Problemet er at m106/102 har litt mere NM enn e28 m5. Og da har jeg ikke dokumentasjon fra BMW på effekten. Et det noen her som kan hjelpe meg og skaffe alle spesifikasjonene på Alpina b7 turbo? Kontaktpersonen på BT er klar over at alpina ikke forsterket noe på karosseri men vil ha ryggen fri! Så jeg skulle ha dokumentert det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mai 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2013 Har holdt på flere timer i dag med 524n. Ente med og skjære bort er god del av traversfestet på venstre siden også! Kom godt i gang så får jeg noen timer på meg i morgen skal jeg bli så godt som ferdig med fetset. Blir bare mer og mer jobb på denne :s hehe.. Kommer bilder i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 Nå sliter jeg litt med BT.. Problemet er at m106/102 har litt mere NM enn e28 m5. Og da har jeg ikke dokumentasjon fra BMW på effekten. Et det noen her som kan hjelpe meg og skaffe alle spesifikasjonene på Alpina b7 turbo? Kontaktpersonen på BT er klar over at alpina ikke forsterket noe på karosseri men vil ha ryggen fri! Så jeg skulle ha dokumentert det. Dammit, Jørgen... Nå plutselig kom jeg på at du har sendt meg en PM... (Kommer så mange PM'er her, at avogtil glemmer jeg å svare) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2013 Dammit, Jørgen... Nå plutselig kom jeg på at du har sendt meg en PM... (Kommer så mange PM'er her, at avogtil glemmer jeg å svare) Stemmer det Ivar jeg skjønner! Regnet nesten med du var opptatt i de tidene jeg sendte den.. Men du svarer når du får tid. Ingen problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 Det er mange PMer som kan svares med "korte" svar, de tar jeg oftest på sparket. Men når det er svar som jeg må bruke litt mer tid på, vil jeg vente til jeg sitter på PCen (og ikke tlf eller Ipad)... Og DA forsvinner de gjerne fort utav systemet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2013 Jeg skjønner Ivar Har brukt helgen på og fikse innerkanal/hjørne og traversfeste på TD! Det ble jaggu mange timer gitt Brukte ikke alverdens med tid til og finslipe sveiser osv her for dette er eller blir vel aldri en "utstillings" bil! så vises det jo ikke uansett. Men det ble bra traversfestet var jo helt opprustet så der ble all rust fjernet og erstattet med en fin og ny tykk plate Her er noen bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 her ser man godt hvorfor e28 ruster i bakkant, fy F så mye plater og drit som ligger oppå hverandre og som er ubehandlet fra fabrikk. *grøss* blir bra detta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2013 Fikk besøk i garasjen av min gode hjelper her om dagen:) Her inspiseres arbeidet nøøye! Tok ikke lang tid før hun fant ut at her måtte d jo fikses noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2013 her ser man godt hvorfor e28 ruster i bakkant, fy F så mye plater og drit som ligger oppå hverandre og som er ubehandlet fra fabrikk. *grøss*blir bra detta Ja d er helt jævlig! Her skal d fylles Feromax og tynntektyl i alle kriker og kroker hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå