Mjørgen Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2011 Ta va en strøken e12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2011 I dag kom pakningene til takluka Da måtte jeg bare ut og montere sammen... Så nå er d endelig glasstakluke i e28n!! Så jeg måtte bare ut og kjøre den en tur så i kveld var første turen i år Hælig og kjøre e28 igjen og høre den fine m30 lyden!! Her er noen bilder (beklager dålig kvaligtet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 27, 2011 Share Skrevet Mars 27, 2011 fiiint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Mars 27, 2011 Share Skrevet Mars 27, 2011 Herregud, elsker denne E28n din allså! Er denne å se på Gs treffet i Juni igjen i år? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2011 Ja bli vel og sjå på dei fleste lokale treff i år håpa i:) må prøve og få brukt den litt i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2011 Gjort lite på e12en i d siste men blir en sveise økt i kveld:-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2011 Her er litt tå d så ha sjedd i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet April 2, 2011 Forfatter Share Skrevet April 2, 2011 Ble lite sveising på e12en i dag. D ble soppas fint vær i starten på dagen att jeg kjørte meg en tur men e28 istede fe prøve å gjør nåkkå på e12 en i mårrå Her e ett bilde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Å fy faen for en bil, den e28'n er! Orgasmisk Sikla lenge på den ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet April 3, 2011 Forfatter Share Skrevet April 3, 2011 Takk før d du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e12528 Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 må gi beskjed visst du skal selge motor, trenger en slik i min 528 75 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet April 3, 2011 Forfatter Share Skrevet April 3, 2011 Jeg har planer om m5 3,6 i min men tror original motoren blir beholdt i tilfelle jeg blir stoppet hehe.. Men du veit ikke om fine dører til e12?? mine er så jævlig rusta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Dørene mine er i bra stand, mener jeg å huske. En ripe i den ene bakdøren er det eneste. De er vel i rett farge og. Skal ha faceliftdører på min, så de gamle skal av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet April 3, 2011 Forfatter Share Skrevet April 3, 2011 Har hatt ei lita økt i dag også på e12 en:) all sveising er nå ferdig på kanaler og dørstolper.. bare spakling utvendig igjen.. har igjen litt i innersjermer bak og traversfeste bak men nå den med travers for og ta d.. Måtte bare sette den vedsiden av e28 og ta noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå