Mjørgen Skrevet Juni 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2013 Da er høyre fram skjerm i boks:-) trenger rustfri venstre også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 Skal si du står på! Blir bra dette her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juni 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2013 Ja må jo bare drive på litt vettu;-) Håper på og få gjort litt på søndag vis d lar seg gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Albert Mtre Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 Spørs hvor mye øl det blir Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juni 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2013 Hm.. Ja blir det fest så blir det lite Gjort på søndag gitt men det slepp i heldigvis i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juni 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2013 I dag har jeg gjort ferdig høyre bakhjulbue og det hullet i hjørnet ved bak dør Så har jeg begynt på venstre hjørne bak! her går D unna Her er noen bilder : Ferdig sveist og slipt ned. Ferdig slipt og grunna. Her er D bare og begyne og banke til biter som passer Håper på og få ferdig bakenden denne uken. Slik at den kan leveres på sparkling og lakk snart! Høyre traversfeste blir tatt senere. Gidder ikke gjøre det på gulvet så venter til jeg får den på jobb på en bukk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 Steik du e flink ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2013 Takk for det du:-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2013 Blir ut i garasjen i 8 tia. Håper på å få gjort det meste på bakplata leverer forhåpentligvis bilen på sparkling og lakk en gang i neste uke så blir det og sveise innerskjermer foran på høsten slik at den får skilter i januar når den blir vetteran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2013 I dag har jeg gjort ferdig venstre hjørnet og kommet godt i Gang med høyre hjørne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juni 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2013 Nå har jeg fått gjort meg ferdig med bakplaten og sveist ingen antenne hullet til den gammle 80 talls tlf Når det siste traversfestet er sveist vil jeg påstå den er så godt som rustfri fra framdører og helt bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 Liiiiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juni 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2013 Skulle jo helst ha lakka hele bilen men får desverre ikke råd til d nå! Får heller ta resten når fronten er ferdig sveist.. Denne er jo tengt til en e28 bruksbil;-) e12n må vertfall få hel lakkering først! Den står jo i garasjen på 3 året nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2013 Måtte til og sveise ett jekkfeste og litt av kanalen bak på høyre siden etter nøye undersøkelser! Så nå er den klar til og settes på henger og leveres til lakk av bakende, venstre dører og kanaler Meen mangler fortsatt venstre fører dør! Nye deler til innerskjermer foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juni 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2013 Jeg prøvde meg og reparere den ene døra jeg hadde liggende her i går men fant fort ut D var ikke håp! Off vanskelig og skaffe bra dører til e28 om dagen.. Men i dag ringte jeg en kar i nabo bygda og lurte på om han hadde dør og tRor du jammen meg ikke at han hadde og den var i tilleg jævlig bra så her slo jeg til med 500 spenn;) Bar noe overflate lakk rust og innvendig helt strøken! Flaks Så da var det bare og pungtsandblåse litt! Punktet: God som ny! Og syre grunna punktene Nå er D pils og potetgull resten av kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå