Joachim_M5 Skrevet Juni 30, 2013 Share Skrevet Juni 30, 2013 Kan bygge nytt grenrør i, hvis du kjæm hit mæ bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juni 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2013 Ja d e grett d! Få ti motor i da så kjøm i med den;-) ka ca tek du før slek? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juli 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2013 Da er bilen levert! Gleda me t og få den t bake med nåkkå ny lakk bak va ikje sikkert han fikk den ferdig t helga men bli vel en update uti neste uke en gang når i fe henta den igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juli 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2013 Var å inspiserte 524 i dag:-) mulig den blir klar for grunning i kveld så håper på og få henta den med litt ny lakk på til helgen bilde kommer!! Jeg trenger sårt en bra bakfanger!?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juli 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2013 Da ble D justerbart understellet jeg hadde på m535 solgt! Har kjøpt fjærben med bilstein B8 sport og H&R fjærer men Oberland! D kommer til og gjøre susen blir også bestilt e28 M5 stabbstag foran og bak! Så nå blir det ikke kjørt E 28 i ferien Får benytte litt tid til og polere gromhjulene blir også litt mere gummi på felgene ettervert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Blir mye høyere nå da eller? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Blir mye høyere nå da eller?Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juli 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2013 D vil den nåkk bli. Men har ingen valg. Bilen skal på BT og godkjennes å da må jeg ha alt på.stell:-) men bilen blir mye bedre og kjøre på h&r fjærer og bilstein dempere! Blir ikke like god på de dålige veiene her med justerbart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Blir samme oppsett som meg nå da, er spent på hvordan din bil blir på veien med det "nye" oppsettet kontra det gamle.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juli 11, 2013 Share Skrevet Juli 11, 2013 Jeg har samme oppsett på e24´en,og synes det funker fint. Passelig sportslig mens det fortsatt er litt behagelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juli 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2013 Blir samme oppsett som meg nå da, er spent på hvordan din bil blir på veien med det "nye" oppsettet kontra det gamle.... Håper d blir bra! Din har jo fin kjøre høyde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juli 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2013 Jeg har samme oppsett på e24´en,og synes det funker fint. Passelig sportslig mens det fortsatt er litt behagelig. Er akuratt d jeg er ute etter bilen vil nåkk bli bedre og kjøre etter veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juli 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2013 I dag har jeg bestilt e28 m5 stabbstag og foringer håper det blir en bra oppgradering passer linkarmene (hundebein) fra 535 på m5 stabbstag? Venter fortsatt på 524n mulig D blir og hente etter helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juli 13, 2013 Share Skrevet Juli 13, 2013 passer linkarmene (hundebein) fra 535 på m5 stabbstag? Jeppsi Pepsi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juli 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2013 Flott:-) fikk også tak i en e28 glass takluke til i går:-) mulig den havner i 524n vi får se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå