Jås Skrevet August 21, 2013 Share Skrevet August 21, 2013 Dette blir bra det! Men tør du sveise mens batteriet står der altså?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet August 21, 2013 Forfatter Share Skrevet August 21, 2013 Batteriet skal ut:-) har bare slipt det til nå å tatt et par pungt! Og d var selfølgelig avkoblet;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet August 22, 2013 Forfatter Share Skrevet August 22, 2013 Noen bilder fra i går! Begynner og komme seg hjørnet nå off mye jobb og få fint dette! Men blir bra til slutt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet August 22, 2013 Forfatter Share Skrevet August 22, 2013 Mangler også denne delen til m535n. Som passer til m5 stabbstag! Nr 25 på bildet: http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/var ... 41/41_0107 På gs sa de var utgått noen som har??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m518 Skrevet August 23, 2013 Share Skrevet August 23, 2013 Hei Jørgen! Fant prosjektet ditt her på bimmers til slutt og gleder meg til å lese om det fra første side. Jørgen kjøpte skjerm foran av meg og jeg har også høyre skjerm, fire dører, panser og bagasjelokk som jeg vil kvitte meg med. Se også på Finn. Hilsen Ketill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet August 23, 2013 Forfatter Share Skrevet August 23, 2013 Du fant D ja! Skjermen var i fin stand den takk for en smerte fri handel! Vurderer og bytte ut girkassa i m535n. Det som står i nå er en 262Cr 2 delt clutsh hus og 1 gir ned! Altså sportskasse. I godstand:) kom med bud! Er også interisert i å bytte i 262/265 med vanlig giring grunnen er at jeg ikke vil ødelegge sportskassa på en turbo motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m518 Skrevet August 23, 2013 Share Skrevet August 23, 2013 Har allerede lest de første 45 sider av prosjektet ditt. Trodde det var bare Pedi (Ivar) som kunne berette om sitt prosjekt på en super måte, men her tok jeg feil! Måtte tvinge meg til å slutte å lese nå og heller glede meg til morgendagen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet August 24, 2013 Share Skrevet August 24, 2013 Du fant D ja! Skjermen var i fin stand den takk for en smerte fri handel!Vurderer og bytte ut girkassa i m535n. Det som står i nå er en 262Cr 2 delt clutsh hus og 1 gir ned! Altså sportskasse. I godstand:) kom med bud! Er også interisert i å bytte i 262/265 med vanlig giring grunnen er at jeg ikke vil ødelegge sportskassa på en turbo motor. Har orginal kasse til m535i, Bytte? Lekker litt fra simringen i bakkant:( Men skraper ikke når man girer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet August 24, 2013 Forfatter Share Skrevet August 24, 2013 Har allerede lest de første 45 sider av prosjektet ditt. Trodde det var bare Pedi (Ivar) som kunne berette om sitt prosjekt på en super måte, men her tok jeg feil!Måtte tvinge meg til å slutte å lese nå og heller glede meg til morgendagen! Åi åi stoppas ja:) D er hyggelig og høre! jeg har ikke gjort tråden like nøye og detaljert som Ivar, men prøver og få med D meste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet August 24, 2013 Forfatter Share Skrevet August 24, 2013 Du fant D ja! Skjermen var i fin stand den takk for en smerte fri handel!Vurderer og bytte ut girkassa i m535n. Det som står i nå er en 262Cr 2 delt clutsh hus og 1 gir ned! Altså sportskasse. I godstand:) kom med bud! Er også interisert i å bytte i 262/265 med vanlig giring grunnen er at jeg ikke vil ødelegge sportskassa på en turbo motor. Har orginal kasse til m535i, Bytte? Lekker litt fra simringen i bakkant:( Men skraper ikke når man girer:) D er vel 260? Er ikke like interessant som 262/265 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet August 24, 2013 Forfatter Share Skrevet August 24, 2013 Da blir kassa bytta mot en getrag 265 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet August 24, 2013 Share Skrevet August 24, 2013 Ser bra ut! Mye jobb, men når det går fremover og man begynner å se resultatene, da er det verdt det! Stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet August 25, 2013 Forfatter Share Skrevet August 25, 2013 Ja er artig når D begynner og ligne på bil igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet August 25, 2013 Forfatter Share Skrevet August 25, 2013 Er D ingen som har en 745 e23 delebil til salgs? Eller en m106 med dokumentasjon på hvor den kommer fra? Sliter med dette altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet August 25, 2013 Share Skrevet August 25, 2013 Sjekka i sverige? PPF forumet og blocket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå