Gå til innhold

Mjørgen`s Garasje 2x E28 og E12! E12 vurderes solgt!

Mjørgen
 Share

Anbefalte innlegg

Hei Jørgen! Fant prosjektet ditt her på bimmers til slutt og gleder meg til å lese om det fra første side. Jørgen kjøpte skjerm foran av meg og jeg har også høyre skjerm, fire dører, panser og bagasjelokk som jeg vil kvitte meg med. Se også på Finn.

Hilsen Ketill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fant D ja! Skjermen var i fin stand den ;) takk for en smerte fri handel!

Vurderer og bytte ut girkassa i m535n. Det som står i nå er en 262Cr 2 delt clutsh hus og 1 gir ned! Altså sportskasse. I godstand:) kom med bud! Er også interisert i å bytte i 262/265 med vanlig giring :) grunnen er at jeg ikke vil ødelegge sportskassa på en turbo motor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har allerede lest de første 45 sider av prosjektet ditt. Trodde det var bare Pedi (Ivar) som kunne berette om sitt prosjekt på en super måte, men her tok jeg feil!

Måtte tvinge meg til å slutte å lese nå og heller glede meg til morgendagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer og bytte ut girkassa i m535n. Det som står i nå er en 262Cr 2 delt clutsh hus og 1 gir ned! Altså sportskasse. I godstand:) kom med bud! Er også interisert i å bytte i 262/265 med vanlig giring :) grunnen er at jeg ikke vil ødelegge sportskassa på en turbo motor.

Har orginal kasse til m535i,

Bytte?

Lekker litt fra simringen i bakkant:(

Men skraper ikke når man girer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har allerede lest de første 45 sider av prosjektet ditt. Trodde det var bare Pedi (Ivar) som kunne berette om sitt prosjekt på en super måte, men her tok jeg feil!

Måtte tvinge meg til å slutte å lese nå og heller glede meg til morgendagen!

Åi åi stoppas ja:) D er hyggelig og høre! jeg har ikke gjort tråden like nøye og detaljert som Ivar, men prøver og få med D meste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har orginal kasse til m535i,

Bytte?

Lekker litt fra simringen i bakkant:(

Men skraper ikke når man girer:)

D er vel 260? Er ikke like interessant som 262/265 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...