Mjørgen Skrevet September 23, 2013 Forfatter Share Skrevet September 23, 2013 Her er noen bilder av ny motoren. Sett sine bedre år utvendig! plukket i dag av toppen. Heldigvis ser toppen og blokka bra ut planen i vinter er og demontere D meste av motoren og lakke alle deler med svart pulver lakk. Topp har slitt kam og en knekt løfter. Blir og skaffe orig kam. Har nye orig vipper liggende og montere den sammen helt originalt. Bygger heller en grommere topp senere fra e34 535 greit og ha alt orig på BT. Kommer ikke til og skje så mye her med D første.. Kommer sterkt tilbake i vinter med motoren! Skal sveise ferdig fronten på 524n før snøen kommet og få den på låven. Er en del hus prosjekter som drar i gang nå.. "Ny" topp til 524 er også ankommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 Ta bli bra Jørgen! Konge att du he fått taki topp t 524'n da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Blir jo bra med litt avveksling fra rustsveisinga.. motorskruing er jo reine kosejobben i forhold! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet September 24, 2013 Forfatter Share Skrevet September 24, 2013 Ta bli bra Jørgen! Konge att du he fått taki topp t 524'n da! Ja satsa på D ja håpe bære den funka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet September 24, 2013 Forfatter Share Skrevet September 24, 2013 Blir jo bra med litt avveksling fra rustsveisinga.. motorskruing er jo reine kosejobben i forhold! Ja D skal jammen meg bli godt! Gleder meg veldig til og begyne å montere den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Oktober 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2013 Har nå sveist ferdig motor rommet er bare litt igjen ved rammenr/tårn på høyre side. Det skal takes senere da jeg må på BT å flytte rammenr nå blir den parkert på låven til våren for jeg trenger god plass til 545 prosjektet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Oktober 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2013 Startet opp TD i dag og den maler som en katt nå er den parkert og blir tatt fram til våren! Da blir det og montere nylakkerte framskjermer og frontplate, bak og framfanger. Og sveise det siste traversfestet før eu kontroll! Da er det så og si ikke rust og finne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Oktober 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2013 Nå har høsten kommet og på tide og begyne på prosjektet m535i --> m545turbo! Motor er nedplukket og div deler må byttes. Det meste blir updatert på denne tråden Ikke sikkert det blir updatert så veldig mye fremover pga litt husprosjekt innimellom. Målet er og ha bilen ferdig med original m106 til våren og godkjennes på biltilsynet! Begynte i dag med litt rengjøring av blokk: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Oktober 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2013 Hentet meg delebil til e12 i dag! En del fine deler som all chrome lister grill og lykter. Bra motor 2,8i og 265 gir osv. Motoren er til salgs! 2000 kr. E12 m30 2.8i Getrag 265 selges 4500! Pga har 2 stk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 hva renser du blokken med? hvilken grunnlag godkjenner du med turbo på egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Oktober 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2013 Utvendig ja? Bare og bruke noe stert d! Witesprit osv.. Skal male med hammerite! Jeg bygger om til e28 m5 spec og lignende bremser eller større. Er egentlig bare å søke og gjøre det du blir bedt om og gjøre:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet November 17, 2013 Forfatter Share Skrevet November 17, 2013 Lite som skjer her fortiden:( er bare hus oppussing frem til jul! Men i januar er D fult kjør! driver og samler deler nå! Bare ett spørsmål til dere m30 folk? Kammen min er slitt så den må byttes. Vurderer z55 kammen til ppf. Jeg skal jo godkjenne bilen på BT med original innsprøyting. Vil motoren gå ujevnt med org sprut og denne kammen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 17, 2013 Share Skrevet November 17, 2013 hvorfor ikke datasprut og få opp efekten som faktisk en m5 har ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet November 18, 2013 Forfatter Share Skrevet November 18, 2013 Får ikke godkjent med data sprut! Blir bare styr.. Men noen som vet om jeg kan bruke z55 kam og orig styring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet November 18, 2013 Forfatter Share Skrevet November 18, 2013 Den blir jo uansett godkjent med mer nm enn m5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå