Morty999 Skrevet November 18, 2013 Share Skrevet November 18, 2013 hvorfor får du ikke lov til datasprut ? får nå lov til det på mange steder jeg ville prøvd meg på alpina b7 effekt hadde jeg vært deg.det går fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet November 18, 2013 Forfatter Share Skrevet November 18, 2013 Har du noe dokumentasjon på b7? Hva er gjort osv? Jeg må ha en garanti for og få låv til D. Og gadd ikke styre med D:) derfor orig motor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 19, 2013 Share Skrevet November 19, 2013 jeg trengte ikke noe dok på det i oslo. så nei har ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet November 20, 2013 Forfatter Share Skrevet November 20, 2013 Rart D skal være så stor forskjell på plasser! Men uansett jeg får jo m106 i vognkortet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoatran9 Skrevet November 23, 2013 Share Skrevet November 23, 2013 hva er farge goden på e28? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet November 25, 2013 Forfatter Share Skrevet November 25, 2013 Husker den ikke i hode nå! men tror jeg holder den for meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoatran9 Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 aha, vil ha sånn jeg også!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet November 27, 2013 Forfatter Share Skrevet November 27, 2013 Ingen som vet om ppf sin z55 kam kan brukes på orig sprut? Vil ikke ha rufsete gange på BT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Desember 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2013 Da har jeg bestilt en brukt strøken kamaksling på ebay. Som er helt original. Så da blir motoren dønn org jeg skal i mellom tiden skaffe meg B35 topp med større ventiler, z55 kam, forsterka vipper og kamlåsing! Gleder meg til og begynne og shayne opp motoren snart får nytt slipesett i neste uke så i jula håper jeg på å få begynt på prosjektet igjen knoskar og Hans reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Desember 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2013 Da er bilen ryddet fram og klar til og begynes på blir en dele update etter vert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Desember 16, 2013 Share Skrevet Desember 16, 2013 Nå fikk jeg brått lyst på e28….mon tro hvorfor..hehe.. Blir bra med litt updates her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Desember 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2013 Ja godt med litt update her nå! Stått stille en stund:) Etter x antall timer med vasking/ skuring ble blokka fin og svart Bildene ble vist på siden :/ la ut med iPhone.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Desember 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2013 I dag har jeg tatt et strøk til på blokka og gjort rein toppen av blokka! Klar til topp montering! Alt i register blir også nytt Så har jeg gjort klart alle deksel innsug, hjul osv som skal vaskes og lakkes. Det meste på motoren blir svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Desember 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2013 Blir ikke gjort så mye som jeg hadde håpet på i jula. Da jeg ikke har fått slipesett enda og kam og løftere ligger på tollen men blir å ta ut stempler for rengjøring og sjekke om D er sprekker! Var foresten og fikk tak i splitter nytt register her en dag Strammer Nedre drev Øvre drev justerbart Kjede Skinner Takk til oberland for en god handel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Desember 21, 2013 Share Skrevet Desember 21, 2013 Ta blir grisebra jørgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå