Mjørgen Skrevet Desember 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2013 Ja håper D blir bra etter kvart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Desember 22, 2013 Share Skrevet Desember 22, 2013 Kjekt med nye deler.. unntatt de som posten bruker lang tid på! Sent from my iPhone using Tapatalk Valset reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Desember 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2013 Ja godt med nytt! Ja posten er treg i disse tider eneste positive er at D blir mere tid til Øl og Cognac i jula Joachim S Hamar og Jås reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Desember 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2013 Vasket litt deler i dag og gjort klar til lakkering:) monterte også ny vannpumpe på den nylakkerte blokka! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Desember 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2013 Da er noe deler lakkerte:) toppdeksel, registerdeksel, innsug, termostat hus og div trykk rør! Lakket med varmelakk! Håper det holder. Innsug og toppdeksel blir slipt av lakk på skrift/ mønster så det blir blangt og fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Desember 31, 2013 Share Skrevet Desember 31, 2013 Grise rå den M535n du har. Lest igjennom hele tråden nå,å er noen råe prosjekt du har. Har blitt en del sveising ser det ut som? Får følge med her å se hvordan de blir til slutt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2014 takk for det du! ha gått med litt sveise tråd på e12 vertfall delene til toppen er på vei i posten nå så dukker vel opp i morgen el fredag! men lurer litt på hvordan jeg skal gjøre det med intercooler. det beste hadde vert og kjøpt en som passet i fronten. men må jo kappes litt i chassiet for og få plass til trykkrør. og jeg vet ikke om BT blir fornøyd med det.. litt usikker på om jeg ska felle den ned der den sitter originalt i 745 også pga abs pumpa er jo i veien så lurer litt på denne løsningen: Blir jo en midlertidig løsning den originale uansett Noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2014 I kveld ble stemper, ringa og lager rengjort. Alt ser helt fint ut så det er montert igjen Monterte også nytt nedre register tannhjul:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520robin Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 ååh, vil ha den m535'en din. makan til porr bil da mann! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 Ikke sikkert du trenger intercooler når du skal på visning med bilen? Kan jo eventuelt bare strekke rør rett ifra turboen og inn på innsuget, som en midlertidig løsning. Men er du sikker på at du må kappe i karosseriet for å få plass til en uoriginal intercooler? Beste er såklart at det ser ut sånn som det kommer til å gjøre når bilen er ferdig, når de på BT skal ta bilder av ombygningen etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2014 ååh, vil ha den m535'en din. makan til porr bil da mann! Takk for det du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2014 Ikke sikkert du trenger intercooler når du skal på visning med bilen? Kan jo eventuelt bare strekke rør rett ifra turboen og inn på innsuget, som en midlertidig løsning. Men er du sikker på at du må kappe i karosseriet for å få plass til en uoriginal intercooler? Beste er såklart at det ser ut sånn som det kommer til å gjøre når bilen er ferdig, når de på BT skal ta bilder av ombygningen etterpå. Nei for såvidt så trenger jeg ikke D! Men de tar sikkert bilder av hvordan den ser ut. Greit at det er intercooler der. Skal ut å se i kveld om det er mulig og få flyttet litt på abs pumpa så jeg får felt inn i plata den originale. Vis ikke kjøper jeg en og monterer i front og lakker den svart:) ja er akkurat det jeg tenker også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2014 fikk kam og løftere fra usa i dag. men faen kammen er jo knekt? Fuck.. kjøpt på ebay å elendig på engelsk nåkken med erfaring? sikkert skjedd i frakt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520robin Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 kontakt selger eller fraktselskap? de bruker jo som regel og være behjelpelige når sånt skjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2014 Har kontaktet selger og han skal sjekke opp.. Så får se hva som skjer. Var jo mulig å få hjelp på norsk på ebay før men nå er jo f... Alt på engelsk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå