Azeton Skrevet November 17, 2010 Skrevet November 17, 2010 Trafikkoppførselen har nok endret seg til det verre, ta bort saltet ett år så lærer de seg og ta ting litt med ro igjen. Lavere hastighet, færre dødsulykker. Nå skal alle kjøre fort uansett. du må lære deg og lese, så tenke over det som står der
Morty999 Skrevet November 17, 2010 Forfatter Skrevet November 17, 2010 så mye hjelpemidler dere har.. jeg har stive hjul. hardt ratt å butte i og ikke neo komfor hehe.
Dirty Skrevet November 17, 2010 Skrevet November 17, 2010 så mye hjelpemidler dere har.. jeg har stive hjul. hardt ratt å butte i og ikke neo komfor hehe. Hehe er jo det som er gøy da, skal kjøre i stykker den e36 coupen i vinter, sveist diff og gode isdekk. blir rått
Morty999 Skrevet November 17, 2010 Forfatter Skrevet November 17, 2010 hehe.. fortsatt "ny" bil i forhold til min vintervogn!
Morty999 Skrevet November 17, 2010 Forfatter Skrevet November 17, 2010 hehe.. ifra steinaldern men den starter hver dag selv i 13-15 minus hvertfall foreløpig
bmwkizn Skrevet November 17, 2010 Skrevet November 17, 2010 Ser her at enkelte mener det blir livsfarlig på veiene uten salt? Hvorfor er det da mindre ulykker pr innbygger i byer i våre naboland som IKKE bruker salt da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå