Gå til innhold

Hvor bør regionalt motorsportanlegg ligge?

Andreas123
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 136
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dere sør/øst/vest i landet er bortskjemte.

Legg banen nordover heller, den mest fornuftige banen i nord er arctic circle raceway og selv den er det rundt regnet 10 timers kjøring til fra Tromsø og mer for dem som bor enda lenger nord. Plassering ca midt i landet er det som blir fair. 8)

Nå blir jo rudskogen bygd ut og greier i tillegg så da får dere jo på en måte et "nytt" baneanlegg der også som dere kan kose dere med. Er ett døgn kjøring for min del om jeg skal ta meg en tur til rudskogen f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg banen nordover heller, den mest fornuftige banen i nord er arctic circle raceway og selv den er det rundt regnet 10 timers kjøring til fra Tromsø og mer for dem som bor enda lenger nord. Plassering ca midt i landet er det som blir fair. 8)

Nå blir jo rudskogen bygd ut og greier i tillegg så da får dere jo på en måte et "nytt" baneanlegg der også som dere kan kose dere med. Er ett døgn kjøring for min del om jeg skal ta meg en tur til rudskogen f.eks.

du bor langt langt opp i heia da :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere i nord har jo hele viddene til å kjøre med snøskuter på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi snakker om karmøy, kanskje landets mest kristelig befolkede områder nest etter sørlandet., Ikke faaen om de kommer til å godta støy der., bare vent og se.

Dessuten tviler jeg på at de beboerene som bor nær den flyplassen kommer til å akseptere racing støy en hel lørdag i tillegg til de 7 flyene som har fått lov å lande der nettopp pga støy....

Og, hadde de ikke en innsamling på facebook der de måtte samle inn penger til det lånet de allerede har??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...