Kobar Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 sokndal!! så slipper noen å bli plaget av støy! Trenger sikkert ikke være noe støy-begrensninger heller der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 ingen som blir plaget av støy på karmøy heller, da den vil ligge tett opptil en flyplass og trail/crossbane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas123 Skrevet Januar 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2011 Banen i sokndal mangler så og si bare asfalt, anlegg til en slikk og ingenting. Ting ser bra ut men blir jo bestemt 2 februar. Ser ut til å bli en deling mellom motorsport delen og kjøreopplæringsdelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Dere sør/øst/vest i landet er bortskjemte. Legg banen nordover heller, den mest fornuftige banen i nord er arctic circle raceway og selv den er det rundt regnet 10 timers kjøring til fra Tromsø og mer for dem som bor enda lenger nord. Plassering ca midt i landet er det som blir fair. Nå blir jo rudskogen bygd ut og greier i tillegg så da får dere jo på en måte et "nytt" baneanlegg der også som dere kan kose dere med. Er ett døgn kjøring for min del om jeg skal ta meg en tur til rudskogen f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Dere sør/øst/vest i landet er bortskjemte.Legg banen nordover heller, den mest fornuftige banen i nord er arctic circle raceway og selv den er det rundt regnet 10 timers kjøring til fra Tromsø og mer for dem som bor enda lenger nord. Plassering ca midt i landet er det som blir fair. Nå blir jo rudskogen bygd ut og greier i tillegg så da får dere jo på en måte et "nytt" baneanlegg der også som dere kan kose dere med. Er ett døgn kjøring for min del om jeg skal ta meg en tur til rudskogen f.eks. du bor langt langt opp i heia da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Dere sør/øst/vest i landet er bortskjemte.Legg banen nordover heller, den mest fornuftige banen i nord er arctic circle raceway og selv den er det rundt regnet 10 timers kjøring til fra Tromsø og mer for dem som bor enda lenger nord. Plassering ca midt i landet er det som blir fair. Nå blir jo rudskogen bygd ut og greier i tillegg så da får dere jo på en måte et "nytt" baneanlegg der også som dere kan kose dere med. Er ett døgn kjøring for min del om jeg skal ta meg en tur til rudskogen f.eks. Dere i nord har jo hele viddene til å kjøre med snøskuter på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Haha, er ikke noe vidde i Tromsø såvidt jeg vet og ikke pleier jeg å kjøre snøscooter heller Asfaltbane for bil er jo det som er tingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Alt som er nord for trondheim regner ikke jeg som Norge iallefall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardw Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Ikke lenge igjen til det blir avgjort nå, håper og krysser fingrene for Karmøy ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas123 Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2011 http://www.knaraceway.no/pressemelding.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas123 Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2011 Kostnader Det forventes en totalkostnadsramme for hele prosjektet i størrelsen 384,5mnok. Denne fordeler seg på følgende måte: Fase 1 Sokndal 50 millioner kroner. Fase 2 Sokndal 18 millioner kroner Fase 3 Time 317 millioner kroner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardw Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Har Sokndal / Time lagt plan over hvordan banen(e) skal se ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Vi snakker om karmøy, kanskje landets mest kristelig befolkede områder nest etter sørlandet., Ikke faaen om de kommer til å godta støy der., bare vent og se. Dessuten tviler jeg på at de beboerene som bor nær den flyplassen kommer til å akseptere racing støy en hel lørdag i tillegg til de 7 flyene som har fått lov å lande der nettopp pga støy.... Og, hadde de ikke en innsamling på facebook der de måtte samle inn penger til det lånet de allerede har?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas123 Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2011 Har Sokndal / Time lagt plan over hvordan banen(e) skal se ut? http://www.knaraceway.no/bilder.htm Dette er i sokndal ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas123 Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=dgyeN9W7vxY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå