havardw Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Vi snakker om karmøy, kanskje landets mest kristelig befolkede områder nest etter sørlandet., Ikke faaen om de kommer til å godta støy der., bare vent og se. Dessuten tviler jeg på at de beboerene som bor nær den flyplassen kommer til å akseptere racing støy en hel lørdag i tillegg til de 7 flyene som har fått lov å lande der nettopp pga støy.... Og, hadde de ikke en innsamling på facebook der de måtte samle inn penger til det lånet de allerede har?? Hahah, fin fakta du har der Støyen burde jo ikke være noe problem, er jo flyplass rett ved siden av. Var hvertfall over halve døgnet man kunne kjøre på Karmøy, etter hva jeg husker fra møtet jeg var på med Fjord Motorpark. Med tanke på hvor anlegget på Karmøy ligger i forhold til hotell, by, flyplass og ikke minst for hordalendingene, så synes jeg beliggenheten er best der. Takk for video Andreas123, så bra ut det forslaget også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Det er jo nettopp støy som ER et problem med karmøy., det er kun 7 fly som får lov å lande der hver lørdag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardw Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Det er jo nettopp støy som ER et problem med karmøy., det er kun 7 fly som får lov å lande der hver lørdag... ups, skumma litt for fort over den linja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanH Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Det er jo nettopp støy som ER et problem med karmøy., det er kun 7 fly som får lov å lande der hver lørdag... ups, skumma litt for fort over den linja @Hylle. Kor har du det fra, med maks 7 fly på lørdager. Det må visst ha glippet for meg en plass, når en tenker på annen aktivitet, så som flyklubb, og den motorsporten som allerede er der. Dette i tillegg til charter flygninger. Så jeg lurte på hvor du hadde din informasjon fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rellik Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Krysser fingre for Karmøy på Torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Det er jo nettopp støy som ER et problem med karmøy., det er kun 7 fly som får lov å lande der hver lørdag... ups, skumma litt for fort over den linja @Hylle. Kor har du det fra, med maks 7 fly på lørdager. Det må visst ha glippet for meg en plass, når en tenker på annen aktivitet, så som flyklubb, og den motorsporten som allerede er der. Dette i tillegg til charter flygninger. Så jeg lurte på hvor du hadde din informasjon fra? Jr skrev jo det på t4e, du får begynne å lese. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanH Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Nå tenkte jeg at jeg skulle ta ett raskt søk på værst tenkelige dag, som i mine øyne er søndag, og det kom opp ca 19 landinger og avganger. Da har jeg kun tatt med de tre store. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 KARMØY for pokker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Nå tenkte jeg at jeg skulle ta ett raskt søk på værst tenkelige dag, som i mine øyne er søndag, og det kom opp ca 19 landinger og avganger. Da har jeg kun tatt med de tre store. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas123 Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2011 http://dalane-tidende.no/index.php?page ... hetID=8825 http://dalane-tidende.no/index.php?page ... hetID=8822 SOKNDAL for pokker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Ser det ligger snø og is i sokndal nå.... På karmøy er det bart. Dvs anlegget på karmøy kan starte sesongen tidligere som betyr mer penger i kassa! Også Geografisk sett burde anlegget ligge på karmøy, slik at det er innen rekkevidde for flere som har lyst å prøve seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34 power Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 KARMØY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Stod i Haugesunds Avis i går at grunneigerene på Karmøy ikke ville selge. Trodde det var fikset jeg? Viss det er tilfelle så er vel det bare til å glemme Karmøy. Men det får vi svar på i løpet av dagen i dag. Det skal være møte på Rica Maraitim i Haugesund i dag. I anledning møte i fylkeskommunens regional- og kulturutvalg og avgjørelse om tildeling av Regional Status til en av de 3 søkerene, oppfordrer vi de som heier på Fjord Motorpark til å stille opp! Møtet er åpent og begynner kl 1130. "Vår" sak skal opp som nr 2. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rellik Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Det gikk jo i dass for Karmøy! :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardw Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Saken er anket, fortsatt håp for Karmøy http://www.h-avis.no/sport/fjord-motorp ... -1.6003616 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå