Gå til innhold

Hvor bør regionalt motorsportanlegg ligge?

Andreas123
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 136
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå tapte karmøy kampen., men de gir ikke opp for det.,

Og konsekvensene av det er bare at det tar enda lenger tid å få bygget en bane!! Takk for det!!

Leste at hvis Karmøy hadde vunnet så ville også Sokndal ha anka saken.. Så ikke klikk! Burde vært folk helt utenfra som burde valgt det etter beliggenhet, støy osv.. Ikke folk som kun vil ha alt rett utenfor ytterdøra :)

Man kan jo diskutere det i mente om karmøy eller sokndal er best., Men nå var det slik at sokndal fikk flere stemmer., så da kan man iallefall respektere det å trekke seg slik at de kan få lov å begynne å bygge bane allerede nå.. vi har ventet lenge nok på en bane! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men va d ikkje sån at hvis karmøy fekk banen så sko de begynna å måla opp osv osv i 2014??å rogfast ska de jo ikkje begynna på før i 2020.så me snakke jo någen år fram i tid før den banen på karmøy står klar??

Sokendal va d jo bare å begynna å bygga me ein gang.

så eg går for sokendal eg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men va d ikkje sån at hvis karmøy fekk banen så sko de begynna å måla opp osv osv i 2014??å rogfast ska de jo ikkje begynna på før i 2020.så me snakke jo någen år fram i tid før den banen på karmøy står klar??

er vell ingen som sier noe om at Rogfast skal stå klar før banen skal bygges? (ikke noe jeg har hørt om før hvertfall)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vell ingen som sier noe om at Rogfast skal stå klar før banen skal bygges? (ikke noe jeg har hørt om før hvertfall)

eg hørte d på lokalen :)

ein politikar ellår någe så meinte d sko ligga i karmøy,for de sko jo begynna på rogfast i 2020 å då blei d jo så enkelt for oss fra stavnager å reisa opp hehe. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg hørte d på lokalen :)

ein politikar ellår någe så meinte d sko ligga i karmøy,for de sko jo begynna på rogfast i 2020 å då blei d jo så enkelt for oss fra stavnager å reisa opp hehe. 8)

Ja det blir bedre NÅR rogfast kommer.. Betyr ikke at de venter me å bygge banen for det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...