leif harald Skrevet November 17, 2010 Skrevet November 17, 2010 Finner ikke utav hva som er galt så tenkte å se om noen har noen andre synspunkter på det en meg. M3n fikk seg en smell bak på felgen(venstre side). Så kom felgen ut av senter, så bytta jeg til ny bærearm med nye foringer og lager. Så nå står den mer i senter. Men dekket "svinger" liksom utover mot venstre nå, altså den skulle hatt seg en justering, men jeg har prøft og det går ikke ann og justere mer i forrkant. Hva kan være galt da. Det må jo være noe bak da som skal holde bærearmen lankt nokk ute som er blitt skeift. Kan det være fjærskåla(nr 13) eller staget under (nr 5) som har fått seg en trøkk at de er skeive? er jo de som skal holde armen på plass. Takker og bukker vis noen har noen gode ord og komme med
DJ RS2 Matrix Skrevet November 17, 2010 Skrevet November 17, 2010 det kan vere at festet til bærearmen har bevegd seg litt, er litt å justere på der. har du sett over om boltene til fjærskåla og staget har bøyd seg ?
leif harald Skrevet November 17, 2010 Forfatter Skrevet November 17, 2010 nr 5 er rett ? Ja nr 5 er rett mener jeg på. Men camberen er også helt på jordet så lurer i om det er fjørskåla/armen som har tatt kveld. Den er jo med å prese bærearmen utover på oppsiden, jo mer den presser oppe(utover) jo rettere blir jo camberen også. Den armen til fjæra er jo bare noe alu dritt. så når den massive bærearmen har fått en bøy på seg så er det fult mulig at den alu skiten har blitt bøyd der den går oppover til feste i bærearmen, tynt gods der. Menmen, dyre deler til e46m3 så vil være sikker før jeg bestiller mer Noen som har noen andre meninger? det kan vere at festet til bærearmen har bevegd seg litt, er litt å justere på der. har du sett over om boltene til fjærskåla og staget har bøyd seg ? Ja i forrkant? jeg har justert der men er ikke "nokk" og hente.
LarsBMW Skrevet November 24, 2010 Skrevet November 24, 2010 Vet du at nr fem er justerbar ved innfestninga til spindelen? Den justerer camberen. Ved å flytte fremre stag justerer du spissing. Det her må taes med måleutstyr tilslutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå