Concep Skrevet November 25, 2010 Forfatter Skrevet November 25, 2010 Får legge ut noen bilder da. Vet bilen er langt fra strøken så trenger ikke komentere det, er også litt gamle bilder, har fjerna det meste av klistremerker nå Frontfanger, bakfanger og sideskjørt skal selvfølgelig byttes, samt fikse bulken i panseret. Må få tak i noen breiere og finere felger også.
winchester Skrevet November 25, 2010 Skrevet November 25, 2010 Aaah, denne vurderte jeg selv når den lå ute til salgs
Concep Skrevet November 25, 2010 Forfatter Skrevet November 25, 2010 Jaa, var flere som var intresserte i den men ikke kjøpte den for det var ikke mulig å registrere den, pga det aldri ble levert noen salgsmelding, for 3 eiere siden eller no, og det var ikke mulig å få tak i han. Men fikk godkjent en søknad om å registrere om uten vognkort del 2, etter mye mas og tjas med vegdirektoratet, så nå er det skilter på den
Mikael-B Skrevet November 25, 2010 Skrevet November 25, 2010 Partymusikk.com, den likte jeg Ser ut til å bli bra dette, spennende å se hvordan denne blir tilslutt
Concep Skrevet November 25, 2010 Forfatter Skrevet November 25, 2010 Hehe ja, hele bilen var FULL av klistremerker. har vell brukt 3 timer kun på å fjerne mange av dem, og det var bare pelling, har ikke rukket å vaske vekk limet og slikt enda !
E30_Dale Skrevet November 25, 2010 Skrevet November 25, 2010 Spesielt E30 prosjekt, liker at du skal kjøre med den som sugemotor. Investere i et aluminiums svinghjul, da får du respons som ikke ligner grisen
BD Racing Skrevet November 25, 2010 Skrevet November 25, 2010 Håper dette blir like gromt som husky'en
Concep Skrevet November 26, 2010 Forfatter Skrevet November 26, 2010 Alu svinghjul hadde vært tøft, men tror jeg mister mye av det momentet jeg har, + skulle jeg fått tilbake det, måtte jeg ha turna 8000+rpm, noe som er uaktuelt. Njaa kommer til å måtte bruke en god del mer penger på denne enn huskyen, men har erfart att du alikevell kommer til kort iforhold til pengebruken på bil. Har ett stramt budsjett framover så det kommer til å gå sakte, Kommer til å ligge langt bak deg når det gjelder finish på ting Nicolai ! Dessverre =/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå