Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får legge ut noen bilder da. Vet bilen er langt fra strøken så trenger ikke komentere det, er også litt gamle bilder, har fjerna det meste av klistremerker nå :P

Frontfanger, bakfanger og sideskjørt skal selvfølgelig byttes, samt fikse bulken i panseret.

Må få tak i noen breiere og finere felger også.

IMG_0117.jpg

IMG_0127.jpg

IMG_0125.jpg

IMG_0124.jpg

IMG_0122.jpg

IMG_0121.jpg

Skrevet

Jaa, var flere som var intresserte i den men ikke kjøpte den for det var ikke mulig å registrere den, pga det aldri ble levert noen salgsmelding, for 3 eiere siden eller no, og det var ikke mulig å få tak i han.

Men fikk godkjent en søknad om å registrere om uten vognkort del 2, etter mye mas og tjas med vegdirektoratet, så nå er det skilter på den :D

Skrevet

Hehe ja, hele bilen var FULL av klistremerker. har vell brukt 3 timer kun på å fjerne mange av dem, og det var bare pelling, har ikke rukket å vaske vekk limet og slikt enda !

Skrevet

Spesielt E30 prosjekt, liker at du skal kjøre med den som sugemotor. Investere i et aluminiums svinghjul, da får du respons som ikke ligner grisen :-)

Skrevet

Alu svinghjul hadde vært tøft, men tror jeg mister mye av det momentet jeg har, + skulle jeg fått tilbake det, måtte jeg ha turna 8000+rpm, noe som er uaktuelt.

Njaa kommer til å måtte bruke en god del mer penger på denne enn huskyen, men har erfart att du alikevell kommer til kort iforhold til pengebruken på bil.

Har ett stramt budsjett framover så det kommer til å gå sakte, Kommer til å ligge langt bak deg når det gjelder finish på ting Nicolai ! :P Dessverre =/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...