drunken' Skrevet November 17, 2010 Skrevet November 17, 2010 Da har jeg skifta jobb til prosjektleder i ISS skadeservice, og trenger derfor ikke privatbil OG arbeidsbil lenger. Skal kjøpe en varebil som jeg kan bruke både i jobb og til privat bruk. Blir noe langkjøring privat, noe langkjøring i jobb. Men mest småkjøring/bykjøring i trondheim ut på berfaringer og oppfølging av jobber. Krav: - Grønne skilter - Automat - Pris 100-300 000,- - God nok plass til å få med diverse utstyr (ikke store ting) - Greit med utstyr Alle forslag er gode forslag!
Erebus Skrevet November 17, 2010 Skrevet November 17, 2010 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=25515284 Bmw 4 ever!
NBCustom Skrevet November 17, 2010 Skrevet November 17, 2010 nissan patrol uten noe som helst tvil.. en slik patrol er beste bilen for en fornuftig sum: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=25215223 KJØP den der, griserå bruksbil!
SofaKingFresh Skrevet November 17, 2010 Skrevet November 17, 2010 nissan patrol uten noe som helst tvil..en slik patrol er beste bilen for en fornuftig sum: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=25215223 KJØP den der, griserå bruksbil! BØS!! Elsker den med de 35"erne på
CS Skrevet November 18, 2010 Skrevet November 18, 2010 Touran med dsg kassa er en grei arbeidsbil. Du får faktisk 2010 modeller med grønneskilter og 2.0tdi 170hk bra utstyr(skinn, dsg, navi, stero etc) for under 300 000,- Helt greit arbeidsbil, så sant du kjører bmw privat
NBCustom Skrevet November 18, 2010 Skrevet November 18, 2010 Touran med dsg kassa er en grei arbeidsbil. Du får faktisk 2010 modeller med grønneskilter og 2.0tdi 170hk bra utstyr(skinn, dsg, navi, stero etc) for under 300 000,- Helt greit arbeidsbil, så sant du kjører bmw privat å kjøpe vag til arbeidsbil er i hvertfall galskap, søppel hva gjelder kvalitet. Gå for noe japansk trådstarter..
CS Skrevet November 18, 2010 Skrevet November 18, 2010 å kjøpe vag til arbeidsbil er i hvertfall galskap, søppel hva gjelder kvalitet. Gå for noe japansk trådstarter.. Kjøpe en slik bil du har linket til lenger opp her er i hvertfall bare tull som arbeidsbil. Alt for gammel. En arbeidsbil skal være nyest mulig, og gi minst mulig problemer. Jeg er enig at vag ikke har vært blant de beste når det gjelder driftstabiletet. Spesielt passat som har hatt mye problemer. Kjøper man en 2010 modell har man også nybilgaranti, da koster i hvertfall ikke problemene noe
gkw89 Skrevet November 18, 2010 Skrevet November 18, 2010 Isuzu D-max trooper edition er jo en ganske så fin bil samt at isuzu er verdens fremste på diesel motorer også...
NBCustom Skrevet November 18, 2010 Skrevet November 18, 2010 å kjøpe vag til arbeidsbil er i hvertfall galskap, søppel hva gjelder kvalitet. Gå for noe japansk trådstarter.. Kjøpe en slik bil du har linket til lenger opp her er i hvertfall bare tull som arbeidsbil. Alt for gammel. En arbeidsbil skal være nyest mulig, og gi minst mulig problemer. Jeg er enig at vag ikke har vært blant de beste når det gjelder driftstabiletet. Spesielt passat som har hatt mye problemer. Kjøper man en 2010 modell har man også nybilgaranti, da koster i hvertfall ikke problemene noe Du får jo ikke noe bedre bil uansett prisklasse enn den type patrol, så å begynne å anbefale noe triste vag er i hvertfall latterlig. Kan ikke sammenliknes... Kan dra henger med den, god fremkommelighet, fin i terrenget, ser helt rå ut og holdbar.. Jeg veit ikke åssen det er med deg, men jeg vil helst ha litt igjen for det jeg betaler for biler, det får du ikke med en touran, for makan til drittbil skal du leite lenge etter. Men folk skal få velge akkurat det dem vil, for min del hadde det aldri vært tvil.
Erebus Skrevet November 18, 2010 Skrevet November 18, 2010 hvordan er patrol i terrenget i forhold til land cruiser ?
Mikael-B Skrevet November 18, 2010 Skrevet November 18, 2010 Begge suger like balle, men Patrol har en liten fordel med stiv aksel foran (steinalder teknologi, men det eneste som fungerer offroad). Radiusarmer og stiv fjæring gjør at du har utrolig dårlig flex. OME fjærsett, samt andre foringer i radiusarmene og ARB sperrer foran og bak hjelper en god del, men koster utrolig mye. Skulle jeg valgt en ny arbeidsbil hadde det uten tvil valgt en nyere Landcruiser med Arctic Truck pakke. Elsker utseendet på de, og er utrolig holdbare konstruksjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå