mjo101 Skrevet November 19, 2010 Share Skrevet November 19, 2010 Hei. Er kommer til det punktet at bmwen rett og slett blir for dyr å bruke føler jeg.. Min situasjon er at jeg er student med deltidsjobb og nesten hele lønnen går med til forsikring og bensin. Det jeg lurer på er hva folk tror om å selge å bytte til en 10 år nyere bil, noe alla caddy,berlingo ? Vet det ikke kan måle seg, men er vel billigere å eie samtidig bruke? Kommer til detpunktet at jeg har kommer til et punktet jeg er lei av at alle penger går til bil. Skal sies at jeg kjører ca 30 000 om i året. Hva tror folk? Skikkelig i stuss her..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet November 19, 2010 Share Skrevet November 19, 2010 Problemet er vel heller at du får nesten ingenting for E39 om dagen, er du heldig kan du håpe på 70000 for en som har godt med utstyr og gått lite. Peugout Partner for eksempel er en veldig billig bil, men den er helt utrolig forferdelig å kjøre. Faren min har en slik som han småpendler med, med 2,0HDI motor. Bruker rundt 0,65 på blanda kjøring og 0,5 på langkjøring. Men de er litt dyre i innkjøp, hvis du skal ha en brukende modell med litt utstyr i, i forhold til hva du får for prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet November 19, 2010 Share Skrevet November 19, 2010 Hvis du lar bilen stå på foreldrene dine (jeg vet jo ikke hvor gammel du er), så er det jo mye å spare der hvis du har mye i forsikring. Men 30000 km i året blir jo dyrt uansett. Så det du sparer mest på er vel å kjøre mindre. Å kjøpe en peugot vil bare gjøre det deprimert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...