fredden3 Skrevet November 19, 2010 Share Skrevet November 19, 2010 Hei! Har ett par spørsmål anngående 535 lmm på 325 turbo. Vet att mange bruker 535 lmm med 325 innmat. Må bytte over kretskortet har eg hørt. Men hvorfor ? Hvordan stramme 535 lmm, og hvor mye ca? Oppsett. 535 dyser 535 lmm Btr 0,5 bar orginal innmat Takk for svar på forhand ! Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MotorViagra Skrevet November 19, 2010 Share Skrevet November 19, 2010 Hei!Har ett par spørsmål anngående 535 lmm på 325 turbo. Vet att mange bruker 535 lmm med 325 innmat. Må bytte over kretskortet har eg hørt. Men hvorfor ? Hvordan stramme 535 lmm, og hvor mye ca? Oppsett. 535 dyser 535 lmm Btr 0,5 bar orginal innmat Takk for svar på forhand ! Fredrik Fordi elektronikken som står i 535lmm fungerer ikke på 325, så enkelt er det. Når det kommer til å stramme lmm, så er det ikke noe fasitsvar på dette. Det eneste dette har for seg er at den skal få litt mindre bensin på tomgang, sliter du med tomgangen din er det bare å stramme fjære til den går reint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredden3 Skrevet November 19, 2010 Forfatter Share Skrevet November 19, 2010 Hei!Har ett par spørsmål anngående 535 lmm på 325 turbo. Vet att mange bruker 535 lmm med 325 innmat. Må bytte over kretskortet har eg hørt. Men hvorfor ? Hvordan stramme 535 lmm, og hvor mye ca? Oppsett. 535 dyser 535 lmm Btr 0,5 bar orginal innmat Takk for svar på forhand ! Fredrik Fordi elektronikken som står i 535lmm fungerer ikke på 325, så enkelt er det. Når det kommer til å stramme lmm, så er det ikke noe fasitsvar på dette. Det eneste dette har for seg er at den skal få litt mindre bensin på tomgang, sliter du med tomgangen din er det bare å stramme fjære til den går reint. ok, da fårstår eg Men når du strammer lmm, vil ikke det ha noe å si videre i registeret da? Eller er det bare på tomgang ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MotorViagra Skrevet November 19, 2010 Share Skrevet November 19, 2010 Hei!Har ett par spørsmål anngående 535 lmm på 325 turbo. Vet att mange bruker 535 lmm med 325 innmat. Må bytte over kretskortet har eg hørt. Men hvorfor ? Hvordan stramme 535 lmm, og hvor mye ca? Oppsett. 535 dyser 535 lmm Btr 0,5 bar orginal innmat Takk for svar på forhand ! Fredrik Fordi elektronikken som står i 535lmm fungerer ikke på 325, så enkelt er det. Når det kommer til å stramme lmm, så er det ikke noe fasitsvar på dette. Det eneste dette har for seg er at den skal få litt mindre bensin på tomgang, sliter du med tomgangen din er det bare å stramme fjære til den går reint. ok, da fårstår eg Men når du strammer lmm, vil ikke det ha noe å si videre i registeret da? Eller er det bare på tomgang ? Noe innvrikning vil det ha men ikke mye, skulle den få for lite bensin oppover kan du sette på en prg. Btr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredden3 Skrevet November 19, 2010 Forfatter Share Skrevet November 19, 2010 Noe innvrikning vil det ha men ikke mye, skulle den få for lite bensin oppover kan du sette på en prg. Btr Fårstår. Har kjøt btr 1:1,4 fra deg. Så håper det vil fungere når det blir oppstart : ) Den er vel progresiv sant ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MotorViagra Skrevet November 19, 2010 Share Skrevet November 19, 2010 Noe innvrikning vil det ha men ikke mye, skulle den få for lite bensin oppover kan du sette på en prg. Btr Fårstår. Har kjøt btr 1:1,4 fra deg. Så håper det vil fungere når det blir oppstart : ) Den er vel progresiv sant ? Stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå