Gå til innhold

535 lmm i m20b25 turbo


fredden3
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Har ett par spørsmål anngående 535 lmm på 325 turbo.

Vet att mange bruker 535 lmm med 325 innmat. Må bytte over kretskortet har eg hørt.

Men hvorfor ?

Hvordan stramme 535 lmm, og hvor mye ca?

Oppsett.

535 dyser

535 lmm

Btr

0,5 bar

orginal innmat

Takk for svar på forhand ! :)

Fredrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har ett par spørsmål anngående 535 lmm på 325 turbo.

Vet att mange bruker 535 lmm med 325 innmat. Må bytte over kretskortet har eg hørt.

Men hvorfor ?

Hvordan stramme 535 lmm, og hvor mye ca?

Oppsett.

535 dyser

535 lmm

Btr

0,5 bar

orginal innmat

Takk for svar på forhand ! :)

Fredrik

Fordi elektronikken som står i 535lmm fungerer ikke på 325, så enkelt er det.

Når det kommer til å stramme lmm, så er det ikke noe fasitsvar på dette.

Det eneste dette har for seg er at den skal få litt mindre bensin på tomgang, sliter du med tomgangen din er det bare å stramme fjære til den går reint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har ett par spørsmål anngående 535 lmm på 325 turbo.

Vet att mange bruker 535 lmm med 325 innmat. Må bytte over kretskortet har eg hørt.

Men hvorfor ?

Hvordan stramme 535 lmm, og hvor mye ca?

Oppsett.

535 dyser

535 lmm

Btr

0,5 bar

orginal innmat

Takk for svar på forhand ! :)

Fredrik

Fordi elektronikken som står i 535lmm fungerer ikke på 325, så enkelt er det.

Når det kommer til å stramme lmm, så er det ikke noe fasitsvar på dette.

Det eneste dette har for seg er at den skal få litt mindre bensin på tomgang, sliter du med tomgangen din er det bare å stramme fjære til den går reint.

ok, da fårstår eg ;)

Men når du strammer lmm, vil ikke det ha noe å si videre i registeret da?

Eller er det bare på tomgang ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har ett par spørsmål anngående 535 lmm på 325 turbo.

Vet att mange bruker 535 lmm med 325 innmat. Må bytte over kretskortet har eg hørt.

Men hvorfor ?

Hvordan stramme 535 lmm, og hvor mye ca?

Oppsett.

535 dyser

535 lmm

Btr

0,5 bar

orginal innmat

Takk for svar på forhand ! :)

Fredrik

Fordi elektronikken som står i 535lmm fungerer ikke på 325, så enkelt er det.

Når det kommer til å stramme lmm, så er det ikke noe fasitsvar på dette.

Det eneste dette har for seg er at den skal få litt mindre bensin på tomgang, sliter du med tomgangen din er det bare å stramme fjære til den går reint.

ok, da fårstår eg ;)

Men når du strammer lmm, vil ikke det ha noe å si videre i registeret da?

Eller er det bare på tomgang ?

Noe innvrikning vil det ha men ikke mye, skulle den få for lite bensin oppover kan du sette på en prg. Btr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...