Setromen Skrevet November 19, 2010 Share Skrevet November 19, 2010 Hei. Jeg har tenkt å pusse opp fortillinga på 525 tds min i jula. Hvilke stag og foringer trenger jeg da?? Grunnen til at jeg fikser den er at bilen vibrerer veldi krafti under NOEN nedbremsinger, ikke altid. Jeg tenkte også å bytte gaerolje på automatkassa. hvilken olje trenger jeg?? Alle tips mottas med stor takk:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 19, 2010 Share Skrevet November 19, 2010 Personlig ville jeg byttet alt der fremme. Stabstagforinger, casterstag m. foring, øvre og nedre opphengsstag/kule m.foring, og parallelstagene. Visst koster det litt, men det er veldig komfortabelt å ha gjort det, samt at det er ca. akkurat like mye jobb å ta en av de, som å ta alle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet November 19, 2010 Share Skrevet November 19, 2010 ^^ Det han sa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet November 20, 2010 Share Skrevet November 20, 2010 Henger meg på, bytt rubbel og bit, det koster litt men det blir en ny bil av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Setromen Skrevet November 20, 2010 Forfatter Share Skrevet November 20, 2010 da blir det nok til at jeg tar alt!! noen ide om oljen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Setromen Skrevet November 20, 2010 Forfatter Share Skrevet November 20, 2010 jeg fant stabstagforing, casterstag m/forng og paralellstag på koed. jeg fant IKKE øvre og nedre opphengstag/kule m/foring der, hva er dette?? Bør jeg bytte bærearm, støttestag til stabstag?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 20, 2010 Share Skrevet November 20, 2010 der var jeg nok litt rask i vendingen, tror ikke det er noe øvre oppheng, da den er casterstaget. men nedre finner du. De kaller den vel for nederste bærearme. ville og tatt "sporestænger" i samme slengen. (endeledd) de koster tross alt bare 230,- pr stk. evt. kan jo et slikt kit være et alternativ. Dog vil jeg ikke kommentere kvaliteten på disse, da jeg ikke har vært borti dem selv. Control arms kit da får du jo hele styrestaget samt hjelpesnekke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet November 20, 2010 Share Skrevet November 20, 2010 ^^ Har hørt mye variert om ebaykittene. Det må være forskjell mellom et kit til litt over 1000,-, og org. eller tilsvarende deler. Jeg ville hvertfall ikke prøvd meg på det kittet. Tenk også på at du kan ende opp med å bytte ut brukbare deler med noe av dårligere kvalitet. + hjulstillingskontroll og alt arbeidet det er å bytte hele sjiten. Nei, gå for originale deler eller koed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Setromen Skrevet November 20, 2010 Forfatter Share Skrevet November 20, 2010 Takk for råd!! blir nok full pakke fra koed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lierbimmer Skrevet November 20, 2010 Share Skrevet November 20, 2010 skal ikke være noe galt med disse ebay setta. har montert på min og delene ser like eller bedre ut en orginale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet November 20, 2010 Share Skrevet November 20, 2010 Med tanke på hva frakten kostet til Norge, 175 $, pluss prisen på settet, så har du nesten tjent inn hele settet hos Koed. Det kan så klart være selgere som opererer med lavere fraktpriser enn dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Lag deg en postboks i USA så får du halvert frakten dit, så får du et norskt selskap til å frakte delene til Norge. Det settet der er grisebillig i forskjell til det du kjøper fra koed evt andre plasser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå