Gå til innhold

Forstilling e34

Setromen
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har tenkt å pusse opp fortillinga på 525 tds min i jula. Hvilke stag og foringer trenger jeg da??

Grunnen til at jeg fikser den er at bilen vibrerer veldi krafti under NOEN nedbremsinger, ikke altid.

Jeg tenkte også å bytte gaerolje på automatkassa. hvilken olje trenger jeg??

Alle tips mottas med stor takk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig ville jeg byttet alt der fremme. Stabstagforinger, casterstag m. foring, øvre og nedre opphengsstag/kule m.foring, og parallelstagene. Visst koster det litt, men det er veldig komfortabelt å ha gjort det, samt at det er ca. akkurat like mye jobb å ta en av de, som å ta alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der var jeg nok litt rask i vendingen, tror ikke det er noe øvre oppheng, da den er casterstaget. men nedre finner du. De kaller den vel for nederste bærearme. ville og tatt "sporestænger" i samme slengen. (endeledd) de koster tross alt bare 230,- pr stk.

evt. kan jo et slikt kit være et alternativ. Dog vil jeg ikke kommentere kvaliteten på disse, da jeg ikke har vært borti dem selv.

Control arms kit

da får du jo hele styrestaget samt hjelpesnekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^^ Har hørt mye variert om ebaykittene.

Det må være forskjell mellom et kit til litt over 1000,-, og org. eller tilsvarende deler.

Jeg ville hvertfall ikke prøvd meg på det kittet. Tenk også på at du kan ende opp med å bytte ut brukbare deler med noe av dårligere kvalitet. + hjulstillingskontroll og alt arbeidet det er å bytte hele sjiten.

Nei, gå for originale deler eller koed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...