die4e| Skrevet November 19, 2010 Share Skrevet November 19, 2010 Hvor skal jeg feste ae ringer? er det helt innpå lykta? der reflektoren? er? Noen som har link til ae ringer de er fornøyde med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet November 19, 2010 Share Skrevet November 19, 2010 Hva slaks ringer har du? (merket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Skrevet November 19, 2010 Share Skrevet November 19, 2010 er vel på utsiden av dei "runde" glasså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet November 19, 2010 Share Skrevet November 19, 2010 Hva lykte er det der? Du må ta av de to runde glassa og feste de på usiden mot det hovedglasse på lykta. Jeg limte mine på de glassa der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
die4e| Skrevet November 20, 2010 Forfatter Share Skrevet November 20, 2010 Hva slaks ringer har du? (merket) Har ikke handla det ennå. Pga jeg er usikker på om jeg får montert de greit. Hørt at de skal mellommdemto glassene som er fuga igjen? Da gidderr jeg ikke å begynne å varme opp lykta for å splitte disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
die4e| Skrevet November 20, 2010 Forfatter Share Skrevet November 20, 2010 Hva lykte er det der? Du må ta av de to runde glassa og feste de på usiden mot det hovedglasse på lykta. Jeg limte mine på de glassa der... Ok. Kan du lage et demonstrasjon bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Skrevet November 20, 2010 Share Skrevet November 20, 2010 Av med dei runde glassa ja,monteres mellom dei 2 glasså.(utpå dei runde) Brukte ikkje lim,står der av seg sjøl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet November 20, 2010 Share Skrevet November 20, 2010 Hva slaks ringer har du? (merket) Har ikke handla det ennå. Pga jeg er usikker på om jeg får montert de greit. Hørt at de skal mellommdemto glassene som er fuga igjen? Da gidderr jeg ikke å begynne å varme opp lykta for å splitte disse. Mine var ikke fuga igjen hvertfall. Var ganske grei prossedyre. Her er en DIY fra en E46, men samme greiene som på E36 Jeg måtte bare kappe litt på noen av klippsene på ringene. Husker ikke om det var de som skulle på fjærn eller nær lyset. Så la jeg på litt lim rundt og over der klippsene satt på lykta. Når det ko til strøm, så tok jeg det fra parklyset. Det så dumt ut med parklys og ringer, så jeg kobla parklyset helt fra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
die4e| Skrevet November 20, 2010 Forfatter Share Skrevet November 20, 2010 Hva slaks ringer har du? (merket) Har ikke handla det ennå. Pga jeg er usikker på om jeg får montert de greit. Hørt at de skal mellommdemto glassene som er fuga igjen? Da gidderr jeg ikke å begynne å varme opp lykta for å splitte disse. Mine var ikke fuga igjen hvertfall. Var ganske grei prossedyre. Her er en DIY fra en E46, men samme greiene som på E36 Jeg måtte bare kappe litt på noen av klippsene på ringene. Husker ikke om det var de som skulle på fjærn eller nær lyset. Så la jeg på litt lim rundt og over der klippsene satt på lykta. Når det ko til strøm, så tok jeg det fra parklyset. Det så dumt ut med parklys og ringer, så jeg kobla parklyset helt fra. takk, har du link til hvor du kjøpte dine? er de ccfl ringene å anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
die4e| Skrevet November 20, 2010 Forfatter Share Skrevet November 20, 2010 handla meg noen, får se om jeg får de til å passe da http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 0174159677 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet November 20, 2010 Share Skrevet November 20, 2010 Jeg kjøpte mine på biltema faktisk Et kitt til 499kr, følger med det du trenger av ledninger osv. Bruksanvisning og. Eneste du trenger i tillegg er lim som tåler varme. Jeg brukte tech7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet November 20, 2010 Share Skrevet November 20, 2010 Sjekka biltema akkurat, nå står det at de koster 299. det er jo billig. http://www.biltema.no/no/Sok1/Alle/?qui ... uery=angel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet November 20, 2010 Share Skrevet November 20, 2010 Har montert AE i to forskjellige lykter til E36. Din type som er fuga inni er ikke så stress å montere i som det kan se ut til. Jeg tok bare en skarp kniv og skjærte rundt. Satte inn ringene og brukte litt silikon/smeltelim/lynlim nedi kuttet på fugen igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
die4e| Skrevet November 20, 2010 Forfatter Share Skrevet November 20, 2010 Sjekka biltema akkurat, nå står det at de koster 299. det er jo billig.http://www.biltema.no/no/Sok1/Alle/?qui ... uery=angel har allerede hørt med dem, men den varen er utgått.. sjekka med 3 forskjellige biltemaer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
die4e| Skrevet November 20, 2010 Forfatter Share Skrevet November 20, 2010 Har montert AE i to forskjellige lykter til E36. Din type som er fuga inni er ikke så stress å montere i som det kan se ut til. Jeg tok bare en skarp kniv og skjærte rundt. Satte inn ringene og brukte litt silikon/smeltelim/lynlim nedi kuttet på fugen igjen. okay slenger inn noen bilder når jeg får ringene så får vi se åssen d går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå