Gå til innhold

Hvordan montere angeleyes? help me? :D bilder

die4e|
 Share

Anbefalte innlegg

Hva slaks ringer har du? (merket)

Har ikke handla det ennå. Pga jeg er usikker på om jeg får montert de greit. Hørt at de skal mellommdemto glassene som er fuga igjen? Da gidderr jeg ikke å begynne å varme opp lykta for å splitte disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke handla det ennå. Pga jeg er usikker på om jeg får montert de greit. Hørt at de skal mellommdemto glassene som er fuga igjen? Da gidderr jeg ikke å begynne å varme opp lykta for å splitte disse.

Mine var ikke fuga igjen hvertfall. Var ganske grei prossedyre.

Her er en DIY fra en E46, men samme greiene som på E36

Jeg måtte bare kappe litt på noen av klippsene på ringene. Husker ikke om det var de som skulle på fjærn eller nær lyset. Så la jeg på litt lim rundt og over der klippsene satt på lykta.

Når det ko til strøm, så tok jeg det fra parklyset. Det så dumt ut med parklys og ringer, så jeg kobla parklyset helt fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine var ikke fuga igjen hvertfall. Var ganske grei prossedyre.

Her er en DIY fra en E46, men samme greiene som på E36

Jeg måtte bare kappe litt på noen av klippsene på ringene. Husker ikke om det var de som skulle på fjærn eller nær lyset. Så la jeg på litt lim rundt og over der klippsene satt på lykta.

Når det ko til strøm, så tok jeg det fra parklyset. Det så dumt ut med parklys og ringer, så jeg kobla parklyset helt fra.

takk, har du link til hvor du kjøpte dine? er de ccfl ringene å anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har montert AE i to forskjellige lykter til E36. Din type som er fuga inni er ikke så stress å montere i som det kan se ut til. Jeg tok bare en skarp kniv og skjærte rundt. Satte inn ringene og brukte litt silikon/smeltelim/lynlim nedi kuttet på fugen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har montert AE i to forskjellige lykter til E36. Din type som er fuga inni er ikke så stress å montere i som det kan se ut til. Jeg tok bare en skarp kniv og skjærte rundt. Satte inn ringene og brukte litt silikon/smeltelim/lynlim nedi kuttet på fugen igjen.

okay :D slenger inn noen bilder når jeg får ringene så får vi se åssen d går :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...