øystein andre Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2011 Par bilder til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Flott bil!! Grattiss!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Rått det siste bilde der da, det skal du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Pen bil Hmilseth kan dette med detailing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2011 Ja, det skal vere sikkert legger all min takk til HMSILSET for dette takker for hyggelige tilbakemeldinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas123 Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Ser i annonsen, diff.sperre?? Flott bil btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Januar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2011 Hehe er nok ellers dårligt med diff sperr på denne hadde jo selvfølgelig gjort seg meeeene, like greit utent tenker jeg Har bytta olje i dag, 8000 km siden forrige skift så jeg, men liker bare å gjøre det alikevell trøbbla en stund for å få nullstilt bc varsel for oljebytte, men fikk det til merkelig inntervall på oljebytte varsleren, 35000 km ? hvorfor så lang, jeg har aldri turt å kjøre en bil så langt på ett bytte Fikk tak i Castrol også, så nå skal det være i skjønneste orden Neste bytte blir det tatt veivhusventilasjon og oljefilter også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Januar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas123 Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Flott, hvilke baklykter?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2011 orginale, spraysota tror jeg hhar ikke sett noe lignende lykter noen plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2011 Da er kanskje tida inne for å vere litt mere aktiv her inne Blir liksom ikke så mye bildeer som jeg hadde før, siden jeg liksom ikke trenger å røre en skrue på den ``nye `` bilen Litt kjedelig slik sett, men samtidig veldi godt må vel prøve få på sommerfelger snart å få tatt en alvorli grundig vask etter vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet April 17, 2011 Forfatter Share Skrevet April 17, 2011 Har tatt meg en tur til hmsilset igjen i dag begynnte bli tynt med voks, så tok en ny runde i dag meget fornøyd med resultatet kan en si Bildene er tatt med mobilkamera, så kvaliteten er vel så som så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet April 18, 2011 Forfatter Share Skrevet April 18, 2011 mmmm va å kjøpte meg sorte nyrer i dag lei av å lakke dem som sitter der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bredesen Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Loadedcars kan og fixe fete biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet April 18, 2011 Forfatter Share Skrevet April 18, 2011 ja, er ikke noe å si på den biten er en fornøyd eier jeg i allefall men ser det er ting som jeg vil gjøre annerledest slik som i dag, nye sorte nyrer i stede for lurelakka kromm Neste blir øyelokk tenker jeg har også lyst på høyde trykkjusterbart senk, den er ikke stiv nok, vist jeg skal ha 20 tommere på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå