Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ta på sela ;)

Tja, kanskje du kan programere dette om man kobler den til diagnose.

Ellers kan du koble deg forbi den elektriskt eller plugg en løs sele-"plugg"

(i mangel på bedre ord) ned i låsen.

Skrevet

Eller gjør som noen idioter på jobben gjør, la sikkerhetsbeltet stå plugget i hele tiden, altså de har det mellom setetryggen og kroppen. Men for guds skyld, BRUK sikkerhetsbeltet! Klare ikke for mitt bare liv å få meg til å forstå hva som foregår i hodet på folk som på liv og død skal kjøre uten!

Skrevet

De har billige, brukte belter på Koed.

Kan jo bare kjøpe ett av de og kappe av den du setter nedi strammeren.

Men...

Skrevet
Eller gjør som noen idioter på jobben gjør, la sikkerhetsbeltet stå plugget i hele tiden, altså de har det mellom setetryggen og kroppen. Men for guds skyld, BRUK sikkerhetsbeltet! Klare ikke for mitt bare liv å få meg til å forstå hva som foregår i hodet på folk som på liv og død skal kjøre uten!

Tjah..

jobber du som avis bud eller noe annet som krever start stopp/ut inn hele tiden, så blir man vel forsåvidt dritt lei av bjeller og uling som ufrivillig har blitt trykket inn i hverdagen din vil jeg tro.

Skrevet

Ser den, men 99% av alle jeg kjenner og vet om som kjører uten, har ingen slik god unnskyldning. de kjører rundt uten ved vanlig kjøring. Og DA er du ikke annet en relativt korttenkt.

Skrevet

Klart dere har rett i att en skal bruke bilbelte :) Klart billigst vist onkel snut står i veikanten også :P Men jeg liker ikke att den skal dinge å plonge å blinke så snart jeg skal kjøre 500 meter liksom. Eller jeg skal kjøre meg ei runde i sentrum, i en fart av 20 km/h.. Var ikke verre enn det :P Jeg kjører jo btw distrubisjon i jobben min, men i den bilen har jeg en sånn ekstra låsesak :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...