Robinvanvik Skrevet November 20, 2010 Skrevet November 20, 2010 Hei, selger unna noen deler jeg ikke trenger lenger, delene må hentes i Trondheim. Delene kommer fra en 1993 320I, Diamantsvart - Mtech front, ikke noe strøken - Orginal bakfanger med diffuser - Komplett understell til 320 - Komplett eksos med hull i bakpotta - Grått gulvteppe - Svarte sota grøftelys fra GS - 1 stk One block sota lykt fra gs, h.s - Coilovers som står på bilen, TUV godkjente. - Nye ekte carbon lyktesenkere fra GS - Komplett grått taktrekk - 320I speedometer gått ca 253 km - Spindler foran, kaliptre foran og bak. - Mellomaksling Har mer også, som jeg kommer til å oppdatere med. Bilder kommer ved interesse Mvh Robin
Are. Skrevet November 20, 2010 Skrevet November 20, 2010 Pris på coilovers og grøftlys? Jeg kan hente.....
hao Skrevet November 20, 2010 Skrevet November 20, 2010 Pris panser. Henter Frontlykter,pris? Grøftelys? Er frontlyktene med små blå ringer(xenon look)
Robinvanvik Skrevet November 21, 2010 Forfatter Skrevet November 21, 2010 Are, en 3000 da? billige coilovers kjøpt nytt her på Bimmers. Hao, kom med bud
Robinvanvik Skrevet November 22, 2010 Forfatter Skrevet November 22, 2010 2000 går greit ja Are, skal ta det av iløpet av de nærmeste dagene jeg. Er blåe ringer ja, men har somsagt kun den ene lykta, da den andre vart ødelagt i krasj.
Robinvanvik Skrevet Desember 6, 2010 Forfatter Skrevet Desember 6, 2010 Har også sportskinn interiør til E36 coupe til salgs, svart uten dørtrekk foran. Noe slitasje på framstoler men ingen hull, kommer til å bli helt strøken hvis du evnt smører inn med litt farge, men har vader så tar meg ikke bryet å gjøre det. Baksete ser nytt ut. Mvh Robin
Robinvanvik Skrevet Desember 6, 2010 Forfatter Skrevet Desember 6, 2010 Selges kun komplett desverre, er få som kjøper kun bakseter
Margido Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Hva skal du ha for kjørecomputeren? Følger det evnt med ledningsnettet også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå