Gå til innhold

Min E34 Touring bilder s.3 *SOLGT*

koll
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er ny på forumet her, så tenkte jeg skulle lage en liten tråd om min BMW.

Sent i sommer fikk jeg lappen i lomma, og det var tid for bilkjøp. Etter mye kikking endte jeg opp med en sort E34 520 touring. Bilen er gått 198og-noe tusen km, noe jeg synes er greit for en seksten åring. Av ekstra utstyr er det minimalt, men jeg ser bare på det som at det da er mindre som kan gå galt :wink: Vel og merke er det en stor dobbel takluke som jeg har blitt veldig glad i, men det er vel kun det som er nevneverdig. Er bare ABS, el speil, radio/CD og sånne ting.

Rent kosmetisk synes jeg bilen er veldig flott, med tanke på rust og lakk. Mangler da bensinlokk, men det kommer på plass. Ellers er det en god del småting som må gjøres. SÅ mye at bilen ikke vil kunne bestå neste EU-kontroll. Men det er kun små enkle ting som nye bremseskiver, pærer ol.

Planer:

- Senk (usikker på hvor mye, men blir nok ikke forferdelig mye)

- Sorte hella lykter

- Sorte tåkelykter

- Aerodynamic frontspoiler

- Svak toning av rutene

- Shortshift

- Nye utvendige lister rundt bilen

Det var vel det, liker å holde den relativt clean, men om noen skulle komme med forslag er bare det kjekt!

Fullt eksos fra kat. og bakover er nå ankommet fra Jatex "The exhaust system" :lol: Så bilen står for øyeblikket hos svendsen eksos.

Slenger ut noen bilder av en skitten bil, og noen grusomt skitne felger:

bddvpvzwe993i8tfqzda.jpg

8ia1jmstsqtbsytvpw33.jpg

lepv6yewwtjsmv3pv9qe.jpg

xaygbvaiyztn9tnwgz1h.jpg

hovdr2vzywktqjl8px3x.jpg

iavxk0b3sia35tx81eox.jpg

Kan ta noen bedre bilder av bilen nyvasket på mandag eller tirsag når jeg får den tilbake med eksosanlegget.

Veldig flått bil !! prøv å holden slik i utsene mest mulig, senk og de modsene du har tenkt til å gjøre så vil det bli en veldig bra bil !!

:applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott touring :D

Takk skal du ha! Må si din skaper endel inspirasjoner :)

Da står bilen hjemme i garasjen med nytt eksos. Ble veldig bra med dette responsmessig, og må si jeg aner en liten forskjell krafftmessig også. Men til tross for et visst nok meeeget pent lydiblde på utsiden, må jeg si jeg ble litt skuffet over at det ble litt mer støy i kupeen en forventet. Kan dette bli bedre nå eksosen blir "kjørt inn", eller blir det verre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...