VegarV Skrevet November 21, 2010 Share Skrevet November 21, 2010 Da var ny bil i boks og tenke å lage en tråd om denne. Med litt planer, og for å ta imot tips og råd:) Bilen er en 1997 728ia, Oxford grønn Gått 229.000, servicehefte og virker tight og fin. Må få sagt at overgangen ifra en gammel 320 til denne var stor! Rett og slett en nydelig bil med automat og cruisecontroll. Planer fremover mot sommeren er som følger: -Justerbart senkesett ( hvilket, råd?) Skal lavt:) -Store pene kantfelger -Proffsote ruter helt fram -Shine smått her og der + sikkert mer etterhvert Utstyrliste: Vehicle information VIN long WBAGE21080DJ37672 Type code GE21 Type 728I (EUR) Dev. series E38 () Line 7 Body type LIM Steering LL Door count 4 Engine M52 Cubical capacity 2.80 Power 142 Transmision HECK Gearbox AUT Colour OXFORDGRUEN METALLIC (324) Upholstery STANDARDLEDER/SCHWARZ (N6SW) Prod. date 1996-11-08 Order options No. Description 278 LT/ALY WHEELS WITH MIXED TYRES 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 441 SMOKERS PACKAGE 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 801 GERMANY VERSION 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 879 GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Series options No. Description 202 STEPTRONIC 214 AUTOMATIC STABILITY CONTROL+TRACTION 260 SIDE AIRBAG DRIVER/FRT PASSENGER 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 806 3RD STOP LIGHT. Litt bilder av kjøremaskinen: http://images.bimmers.no/files/j7i3gw08tcv6au046deo.jpg[h/img] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 21, 2010 Share Skrevet November 21, 2010 gratulerer med knallflott vogn. Med planene dine vil den bli helt rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarV Skrevet November 21, 2010 Forfatter Share Skrevet November 21, 2010 Takker! Ser fram til å få gjort planene ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 21, 2010 Share Skrevet November 21, 2010 gratulerer med ny flott bil, hva slags farge er det? syns den så mørkeblå ut? begynner og bli bra med e38 på forumet her nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarV Skrevet November 21, 2010 Forfatter Share Skrevet November 21, 2010 Takk ska du ha:) den er faktisk mørke grønn, husker ikke navnet.. Ja ser faktisk litt blå ut med bilder fra mobil:p Ja er flotte biler! Ska noe til før jeg går tilbake til 3 serie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabon Skrevet November 21, 2010 Share Skrevet November 21, 2010 Dægern, den virka jo rimelig strøken både utvendig og innvendig Grattis med kjøremaskin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 21, 2010 Share Skrevet November 21, 2010 Grattis med kul 7-er Håper de fæle biltema-mattene kun er der for vinterbruk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarV Skrevet November 21, 2010 Forfatter Share Skrevet November 21, 2010 Ja er ganske så velholdt:) takker! Mattene var i når jeg kjøpte den:p funker greit når det er vått, men ska nok ut te sommern Ja;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarV Skrevet November 26, 2010 Forfatter Share Skrevet November 26, 2010 Noensom har tips til firma som soter vinduer? Bra kvalitet og pris selvfølgelig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 Riis Bilglass og Max Solfilm her i Porsgrunn er utrolig flinke og har konkurransedyktige priser begge to Hvis ikke jeg husker tok de hhv. 5000,- og 4000,- for alle 5 rutene mine på E39en. Vet ikke om noen av de er i nærheten av der du bor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 ser ut som individual interiør? Den trefargen er uvanlig ihvertfall...flott skute! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarV Skrevet November 26, 2010 Forfatter Share Skrevet November 26, 2010 Riis Bilglass og Max Solfilm her i Porsgrunn er utrolig flinke og har konkurransedyktige priser begge to Hvis ikke jeg husker tok de hhv. 5000,- og 4000,- for alle 5 rutene mine på E39en.Vet ikke om noen av de er i nærheten av der du bor. okei så det er såpass:p men det er vel verdt det;) skulle helst vært i Østfold regionen, men riis bilglass fins vel mange steder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarV Skrevet November 26, 2010 Forfatter Share Skrevet November 26, 2010 ser ut som individual interiør? Den trefargen er uvanlig ihvertfall...flott skute! Jeg veit rett og slett ikke hva det er jeg men takker:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 Sikker på at du vil sote vinduene da? Kan fort bli harry når man har så mørk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 denne så fin ut. likte ikke treverket inni bilen. men ellers så den bra ut. mørk 7er er flott gratulerer med det peneste bmw karosseriet. svarte ruter må man ha helt frem blir tøfft selv på mørk bil syns jeg. også kanskje sette på den blanke listen over skiltet. den gjør mye med baken på bilen syns jeg. og eksosrør ut bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå