Kennethe34 Skrevet November 22, 2010 Skrevet November 22, 2010 hao: Alle M50B25 hadde dobbelmasse, samme gjelder M50B20 med aircondition. Trådstarter: Jeg har også lagt merke til at de fleste E39 jeg har kjørt har elendig gassrespons. Dette skyldes nok delvis tungt dobbeltmasse svinghjul, og den elektriske gass spjeld styringa. Mener jeg så en boks som trikser med signalene for å gi bedre respons på : www.turnermotorsport.com
Gjest Skrevet November 22, 2010 Skrevet November 22, 2010 der var den jeg prata om ja. og skylde den dårlige responsen på dm svinghjul er bare direkte feil. Bilen er programmert til å være slik. Ja man merker godt forskjell på lett og tungt svinghjul, men det er ikke det som er årsaken her.
Kennethe34 Skrevet November 22, 2010 Skrevet November 22, 2010 der var den jeg prata om ja. og skylde den dårlige responsen på dm svinghjul er bare direkte feil. Bilen er programmert til å være slik. Ja man merker godt forskjell på lett og tungt svinghjul, men det er ikke det som er årsaken her. Nå var det ikke meninga fra min side å skylde alt på svinghjulet om det var meg du mente. Har selv skiftet fra dobbeltmassesvinghjul (c.a 12KG) på min bil til letta enkeltmasse svingjul (c.a 6KG) og tro meg, det var SINNSYK forskjell i respons! Man trenger såvidt å touche gassen når man mellomgasser osv.. Er en oppgradering som absolutt anbefales (om du skrur selv vel og merke, blir fort dyrt å sette bort slike jobber)
Gjest Skrevet November 22, 2010 Skrevet November 22, 2010 var ikke deg jeg sikta til, og ja, jeg har akkurat samme erfaring som deg. Men det er ikke dette som er hovedgreia med e39.
sigvald Skrevet November 22, 2010 Forfatter Skrevet November 22, 2010 Takker for svar folkens. Er jo tydelig at dette er vanlig på e39 og "skal være slik", så da trenger jeg ikke tenke så mye på det. som sagt så er det ikke noe problem, men bare litt uvant i begynnelsen. Jeg må si det er ufattelig hvor mye folk vet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå