buchern456 Skrevet November 21, 2010 Skrevet November 21, 2010 hei jeg ble på kjørt torsdag kveld. volvoen som traff meg blei bare skade på felg og litt på frontfanger. og den traff like forand bak hjulet og bakover på bilen min. men så kjørte jeg dagen etterpå og så gjikk diffen sund. så jeg lurer på om den kan ha noe med det og gjøre..?
vegard89 Skrevet November 21, 2010 Skrevet November 21, 2010 Regner med dette er en forsikring sak... så da ville jeg bare tatt det med diffen på forsikringa.. samt det andre du har nevnt over...
AVT Skrevet November 21, 2010 Skrevet November 21, 2010 Veldig uheldig sted å bli truffet. Bilen kan veldig fort bli rammeskeiv når den blir truffet akkruatt der. Og ja, det kan selvfølgelig ha noe med det å gjøre. Du burde få bilen sjekket ut på verksted, det kan fort ha gått værre enn du har trodd.
buchern456 Skrevet November 21, 2010 Forfatter Skrevet November 21, 2010 ok takk. da ringer jeg verkstedet i morgen og spør om di kan hente bilen og se på den. er sikkert lurt før jeg bytter diff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå