lysebo Skrevet November 21, 2010 Skrevet November 21, 2010 Heihei.. har kjøpt meg en e39 som jeg ska ha som ett lite prosjekt. bilen er kræsjet i fronten og så og si alt må byttes der. bare og komme med forslag til bilen. men lurte på m5 frontfanger øye lokk og angeleyes, samt sort gril, og lurte også på gs monza 19" felger, men disse kommer ikke før våren. bare og komme med innspill. legger ved noen bilder
Tzunami Skrevet November 21, 2010 Skrevet November 21, 2010 Hva kjøpte du denne for? Øyelokk er jeg selv ikke veldig fan av, men smaken er som baken;) godt å se flere som skal rette opp og fikse bil for tiden:)
JENSSEN Skrevet November 21, 2010 Skrevet November 21, 2010 øyelokk er bare å droppe:P er ikke pent på e39, min smak:P shadowline grill og lister:D angelayes, org hella, (ikke replica) mtech m5 fanger med xeon oppe og nede:D:D:D det synes jeg er prekt:P(a)
Litjhaug Skrevet November 21, 2010 Skrevet November 21, 2010 Hadde selv øyelokk på min E39.... men etter en uke etter montering angret jeg!! Men da var det forsent.... De var jo festet med sikafleks rett på de ganske nye ORGINALE hella faceliftlyktene mine... Var mye finere uten.... Vis jeg skal ambefale noe, så er det badlook fra automote :)
lysebo Skrevet November 23, 2010 Forfatter Skrevet November 23, 2010 Hva kjøpte du denne for? Øyelokk er jeg selv ikke veldig fan av, men smaken er som baken;) godt å se flere som skal rette opp og fikse bil for tiden:) jeg ga 15 for den
Rellik Skrevet Desember 12, 2010 Skrevet Desember 12, 2010 Nei ikke badlook Heller ikke øyelokk. Men M-fanger er bra Får føle litt med her. Lykke til!
lysebo Skrevet Desember 24, 2010 Forfatter Skrevet Desember 24, 2010 da er bilen endelig lakkert.. nye lykter med angeleyes er kommet i hus, samt sorte baklykter spoiler og sorte nyrer. dette blir bra.. nå gjenstår det mekaniske deler. trenger fortsatt radiator.. bare og si ifra om noen har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå